Erfaring med kravlegård?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.087 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. december 2011

KLN

Hej..

Overvejer om min lille prinsesse vil synes om at lege i en kravlegård, men kender ikke nogen, som har én. Har I erfaring med den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Kløver

KLN skriver:

Hej..

Overvejer om min lille prinsesse vil synes om at lege i en kravlegård, men kender ikke nogen, som har én. Har I erfaring med den?

Vi er meget glade for vores, og kunne bestemt ikke undvære den. Specielt ikke da vi har hund, og vil klart bruge den til lillesøster når hun kommer, og så passer det nok også med at Daniel er for stor til den

Anmeld

4. december 2011

MariaJ

Vi har en kravlegård, og jeg synes den har været helt uundværlig. Min datter er ikke så vild med at lege i den, men kan godt lokkes til at sidde der i et kvarter-en halv time, mens man ordner et eller andet praktisk, går i bad om morgenen eller lukker hunden ud.

Anmeld

4. december 2011

tinasmor

KLN skriver:

Hej..

Her brugte vi tremmesengen indtil den blev taget i brug. Det fungerede fint her.

Anmeld

5. december 2011

KLN

tinasmor skriver:

Her brugte vi tremmesengen indtil den blev taget i brug. Det fungerede fint her.

Nårh ja... det var da egentlig smart. Det kunne vi gøre...

Anmeld

5. december 2011

EKBJ

KLN skriver:

Hej..

Jeg har sat hjul på tremmesengen så den kan køres fra soveværelse og stue så H*N både kan bruge den som seng og kravlegård :-). 

OG så har jeg overvejet og købe en vugge i starten når H*N er helt nyfødt til seng og så bruge tremmesengen som kravlegård i stuen til H*N bliver for stor til vuggen

Anmeld

5. december 2011

Muhmi

Jeps... De kravlegårde er altså uundværlige nogle gange... Silas sidder i sin lige nu faktisk og han hygger sig gævaldigt for det meste... Han kan jo stå op og følge med i det hele og ellers så kan han bare sidde og lege/ bide i hans sutsko...

Anmeld

5. december 2011

HeidiØ

KLN skriver:

Hej..

Vi har købt en brugt herinde fra for lidt td siden, og vi er riiiigtig glade for den!! Han kan ha alt hans legetøj dernede, så når han begynder at ku lidt mere, er den helt perfekt. Så kan man evt hoppe i bad også uden at være nervøs for om han triller væk! Eller ned for den sags skyld

Anmeld

5. december 2011

2babygirls

HeidiØ skriver:

Vi har købt en brugt herinde fra for lidt td siden, og vi er riiiigtig glade for den!! Han kan ha alt hans legetøj dernede, så når han begynder at ku lidt mere, er den helt perfekt. Så kan man evt hoppe i bad også uden at være nervøs for om han triller væk! Eller ned for den sags skyld

Herlig at høre at den er et hit

Anmeld

5. december 2011

Lone Jakobsen

jeg havde en da Rasmus var helt lille.

vi brugte den mest for at få ham lidt op fra gulvet, og for at "beskytte ham lidt" når de store tumlede for vildt

det var et super hit, og han brugte den en del fra han var spæd og til han begyndte at bevæge sig på rundt på maven.

ved de 3 andre har jeg ikke haft en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.