At svøbe sit barn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

82Miraklet

Er der nogen herinde der har erfaringer med at svøbe sit barn ??? Så vil jeg meget gerne høre fra jer med jeres erfaringer...

Håber på at høre noget meget snart !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

JonTri

Hej hej...
Min søn skreg og skreg den første tid, så vi svøbte ham i et lille tæppe fra H&M - og det fungerede SÅ godt. Det er lettere at ligge dem fra sig igen så de ikke vågner og de slapper af ved at føle grænser.
Var det helt slemt tændte vi føntørren og lagde den på gulvet.

Nu ved jeg selvf. ikke om du spørger fordi han er urolig?

Knus Rikke

Anmeld

23. februar 2009

Pocha

Jeg har ikke selv prøvet, men jeg ved at en jeg var i mødregruppe havde en meget urolig søn, og engang vi var til åben hus med vores sundhedsplejerske, der viste hun hende hvordan man kunne svøbe ham i dynen, og det hjalp lige med det samme, og de brugte det meget.

Rikke

Anmeld

23. februar 2009

Bastian

Ja jeg har meget gode erfaringer. Faktisk var det noget af det eneste der hjalp, da min datter havde kolik.

Anmeld

27. februar 2009

karina-brandt

Ja jeg kan også kun anbefale at svøbe barnet. det gør barnet trygt. måske fordi det minder om den sidste tid i livmoderen hvor der jo også var lidt trangt. Laura kan faktisk slet ikke falde i søvn hvis ikke hun bliver svøbt...hvilket jo også er lidt af en ulempe..

- karina

Anmeld

27. februar 2009

Miamaja

Maria82 skriver:

Er der nogen herinde der har erfaringer med at svøbe sit barn ??? Så vil jeg meget gerne høre fra jer med jeres erfaringer...

Håber på at høre noget meget snart !!

jep. det er et must med nyfodte det giver dem ro og tilfredshed

Anmeld

27. februar 2009

Cris

Ja, det hjælper meget. Da jeg har fået det at vide var mit barn allerede 2 måneder, men vi har gjord det med dynen eller med tæppe. Så kunne han sove bedre for han vågnede rigitigt meget. Vi har faktisk gjord det til han var næsten 5 måneder. Han fik nogle meget stærke "Moro Reflex" og det har også hjulpet med det. Så blev han 5 måneder og gerne ville sove på siden og nogle gange har også rullet i søvn, så skulle han ikke længere svøbes.

Anmeld

27. februar 2009

Diana...

Jep vi svøber i dynes da han bliver så rolig og tryk ved det.

Knus Diana

Anmeld

27. februar 2009

A.

ikke her..mathinus var sur lige så snart noget var omkring ham han haft ikke brug for x-tra tryghed men ved at andre haft rigtigt stor sucess(staves) med det.

Anmeld

27. februar 2009

Fam. Madsen

i har svøbt sønnen rigtig meget i enden dyne eller tæppe og det hjælper rigtig godt.. vi bruger det stadigvæk til ham når han er syg og har svært ved og finde ro, så svøber vi ham også. og som andre siger så er det nemt og ligge dem fra sig igen så de ikke vågner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.