natron

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.951 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2011

benzon

har fået afvide natron skulle hjælpe på kvalme . er der nogle som har prøvet det ?? og kan det skade barnet ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

SussieThyssen

benzon skriver:

har fået afvide natron skulle hjælpe på kvalme . er der nogle som har prøvet det ?? og kan det skade barnet ??

Det vil jeg bestemt ikke begynde på med den slags gamle husråd, som ofte er mere skadelige end gavnlige.

Kvalmen må du leve med...spis mange små måltider og drik rigeligt..den går trods alt over efterhånden, og du kan evt. købe noget syreneutralicerende på apoteket.

Google selv natron og graviditet og så kan du se hvad der kan være af bivirkninger.
Men du skal søge på lægelige og videnskabelige sider..og aldrig gå efter halvdokomenterede sider..husk det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. december 2011

AnneBJ

Jeg prøvede - og det hjalp overhovedet ikke! (men det skader altså heller ikke, det er så lille en mængde!)

Anmeld

3. december 2011

benzon

SussieThyssen skriver:

Det vil jeg bestemt ikke begynde på med den slags gamle husråd, som ofte er mere skadelige end gavnlige.

Kvalmen må du leve med...spis mange små måltider og drik rigeligt..den går trods alt over efterhånden, og du kan evt. købe noget syreneutralicerende på apoteket.

Google selv natron og graviditet og så kan du se hvad der kan være af bivirkninger.
Men du skal søge på lægelige og videnskabelige sider..og aldrig gå efter halvdokomenterede sider..husk det.

Kærligst
Sussie

msange tak så prøver jeg ikke det også må jeg bare vente til det går over

Anmeld

3. december 2011

benzon

AnneBJ skriver:

Jeg prøvede - og det hjalp overhovedet ikke! (men det skader altså heller ikke, det er så lille en mængde!)

så gider jeg ikke prøve hvis det ikke virker . jeg må bare vente til det går over

Anmeld

4. december 2011

Moms

benzon skriver:

Hvis det er den der første graviditetskvalme, skal du nok ikke regne med det virker.

Men natron er syreneutraliserende, så hvis du døjer med sure opstød og kvalme sidst i graviditeten, kan du fint bruge natron til at holde pH lidt højere i maven.

Alminox og Balancid tabletter smager dog langt bedre og er ikke så dyre.

http://www.vitamindoktor.com/cm448/

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.