Står han fast?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Camulla

Hi Girls!

Jeg er idag gået ind i 35. uge og har i den seneste uge måske, følt graviditeten anderledes end hidtil. Bl.a. når jeg går, så føles det som om jeg skal tisse. Altså det er næsten helt uudholdeligt, kan næsten ikke gå en tur inde i byen fordi det er så ubehageligt og når jeg så finder et toilet, så skal jeg ikke. Og står jeg stille er der ingenting. 

Udover dette siger min mand, at sidste gang vi havde sex, føltes det anderledes, som om der var mere plads dernede...  

Og sidst men ikke mindst, er han ikke så aktiv, som han plejer - babyen altså  (men det er selvfølgelig normalt når han er blevet så stor nu). Han er over gennemsnittet i størrelse og jeg har læst, at jo større de er, jo før sætter de sig fast, fordi der ikke er så meget plads mere.

Kan dette tyde på, at han har sat sig fast, eller er det manglen på knibeøvelser???? Nogle der ved noget om det??

Tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Carslund

jeg ved ikke om det er tegn på at han har sat sig fast, men det er i hvert fald helt normalt at de gør det i uge 35, efter hvad jeg har oplevet...

Da min dreng stod fast denne gang har jeg sidenhen også skulle tisse konstant.... -tror jeg, men der kommer kun nogen dråber. mega irriterenden.

Anmeld

3. december 2011

Camulla

Carslund skriver:

jeg ved ikke om det er tegn på at han har sat sig fast, men det er i hvert fald helt normalt at de gør det i uge 35, efter hvad jeg har oplevet...

Da min dreng stod fast denne gang har jeg sidenhen også skulle tisse konstant.... -tror jeg, men der kommer kun nogen dråber. mega irriterenden.

Hvornår stod din dreng fast denne gang??

Og ja, det er bare vildt irriterende med det tisseri...! 

Anmeld

3. december 2011

jeanett 26

Det kan godt tænkes min har stået fast siden jeg var i uge 31.

Og kan godt samligne med noget af det med hvordan jeg har det

Anmeld

3. december 2011

Moms

Min er af middelstørrelse og har stået fast i flere uger.

Jeg har slet ikke den der forøgede tissetrang.

Men jeg kan godt have ondt fordi jeg skal tisse - det letter ihvertfald, når jeg får tisset.

Man kan mærke dybt ned i bækkenet med en hånd/fingre på hver side efter man har pustet godt ud og føle om hovedet kan flyttes med eller ej.

Moms

Anmeld

3. december 2011

Carslund

Camulla skriver:

Hvornår stod din dreng fast denne gang??

Og ja, det er bare vildt irriterende med det tisseri...! 

omkring uge 34 fik jeg at vide at han stod fast.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.