HJÆLP!! Jeg har glemt alt om Blomsten og Bien!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Anonym trådstarter

Det er sguda underligt... Man glemmer fuldstændigt hvordan det var at være gravid!! Eller rettere, hvordan det er man BLIVER gravid!!

Jeg har været gravid to gange, og begge gange har jeg haft en bragende positiv test. 

Jeg har tit læst om den såkaldte 'skygge-streg' , men har altid tænkt, enten er der en eller to streger.. Sådan har det jo altid været ved mig.. Men nu... Nu ER der sq en skyggestreg.  Den er så svag, så man kun liiiiige kan ane den... Jeg kan jo ik lade vær, så har taget en ny test 3 dage i træk.. Hehe.. Og hver gang er der kommet en virkeligt svag streg. I dag har jeg så tvunget (!!!) manden til at tisse i en kop, så jeg kunne prøve at lave en test der med garanti var negativ,  for lissom at se om det bare er de test jeg har købt, som laver den lille ekstra skygge, ved alle sammen!!  Mandens var selvfølgelig negativ, og UDEN en lille svag skygge!!  

ER JEG GRAVID?????

Jeg er fuldstændigt lost omkring det med ÆL, test dag, og G-test!!     Jeg havde mens sidste gang i uge 44. startede D. 31. Okt. og mit cyklus er relativt normal, altså 28 dage. Hvornår kan jeg ha' været blevet gravid og hvornår burde jeg ha test dag??

Hilsen Fru XXX

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

tenna1990

prøv terminsberegner på nettede

Anmeld

3. december 2011

dola

Ned til lægen og lave en tisse prøve... min tisse test hos lægen kunne det ses på efter 2-3 uger allerede...

Anmeld

3. december 2011

Carslund

Altså... der er jo to streger... jeg ville dog mene at den burde blive kraftigere dag for dag.... men som nogen har skrevet før... ned til lægen.

Glæder mig til at høre.

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

tenna1990 skriver:

prøv terminsberegner på nettede

God plan!

Den siger så at jeg er blevet gravid imellem 11 og 15 nov. Men hvornår ville jeg så ha test dag?

Anmeld

3. december 2011

ekebiv

Anonym skriver:

God plan!

Den siger så at jeg er blevet gravid imellem 11 og 15 nov. Men hvornår ville jeg så ha test dag?

28 dage efter sidste mens første dag. Dvs 28 november.

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

28 dage efter sidste mens første dag. Dvs 28 november.

Okay. Tak!!

Så jeg burde jo i virkeligheden godt kunne teste positivt nu!!

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Carslund skriver:

Altså... der er jo to streger... jeg ville dog mene at den burde blive kraftigere dag for dag.... men som nogen har skrevet før... ned til lægen.

Glæder mig til at høre.

Ja, jeg må vist hellere besøge dokort manden en tur..  Er bare i tvivl om hvorvidt han synes jeg er lidt pjattet!  Han er en gammel tudse, af den gamle skole nemlig, så kan lige se ham sidde der og glo på mine 3 test med nærmest ikke eksisterende skygge streger!!hihi...

Anmeld

3. december 2011

Molly8

Anonym skriver:

Det er sguda underligt... Man glemmer fuldstændigt hvordan det var at være gravid!! Eller rettere, hvordan det er man BLIVER gravid!!

Jeg har været gravid to gange, og begge gange har jeg haft en bragende positiv test. 

Jeg har tit læst om den såkaldte 'skygge-streg' , men har altid tænkt, enten er der en eller to streger.. Sådan har det jo altid været ved mig.. Men nu... Nu ER der sq en skyggestreg.  Den er så svag, så man kun liiiiige kan ane den... Jeg kan jo ik lade vær, så har taget en ny test 3 dage i træk.. Hehe.. Og hver gang er der kommet en virkeligt svag streg. I dag har jeg så tvunget (!!!) manden til at tisse i en kop, så jeg kunne prøve at lave en test der med garanti var negativ,  for lissom at se om det bare er de test jeg har købt, som laver den lille ekstra skygge, ved alle sammen!!  Mandens var selvfølgelig negativ, og UDEN en lille svag skygge!!  

ER JEG GRAVID?????

Jeg er fuldstændigt lost omkring det med ÆL, test dag, og G-test!!     Jeg havde mens sidste gang i uge 44. startede D. 31. Okt. og mit cyklus er relativt normal, altså 28 dage. Hvornår kan jeg ha' været blevet gravid og hvornår burde jeg ha test dag??

Hilsen Fru XXX

Efter insemination testede jeg med skyggestreg på 6. dagen. Testdagen var på 17. dagen, hvor den var tydeligt positiv.

Anmeld

3. december 2011

ekebiv

Anonym skriver:

Okay. Tak!!

Så jeg burde jo i virkeligheden godt kunne teste positivt nu!!

Ja det "burde" du kunne. Der er dog nogle der først tester positivt sent da de er langsomme til at danne hormonet men jeg har testet positiv på 4+0 alle 3 gange )

for at den er der 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.