Se lige min barnevogn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Carina:-)

Og den er superflot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

MissTas

Camulla skriver:

HURRA! 

Så har vi fået vores barnevogn hjem! Ved godt det betyder uheld og ulykke og alt det, at få den hjem inden tid, men kunne altså ikke vente. Vi var ude og betale den og manden spurgte om vi ville have den med hjem... Kunne ikke sige nej  Og der er jo også kun 6 uger til min termin idag...

Hvad synes I? Både om udseenet og modellen? Det er en EmmaLjunga Big Star Supreme (militærgrøn med orange og hvid) på sort UniQ stel (Hedder den ikke sådan? - Åhh, det er en jungle..) 

Vil meget gerne høre jeres mening og erfaringer. 

På forhånd tak!

Ej hvor er den lækker Samme model vi har købt, bare med lufthjulene og så i farven coffee den brune med cover/bronze-glitter på .. Vi glæder os sådan til at vi skal have vores hjem i starten af januar ..

Har hvert fald kun hørt positivt om denne vogn

Anmeld

3. december 2011

bullerbassen

Fed barnevogn - må dog også sige vi fik vores uniq stel byttet til alm , da den kørte SÅ dårligt . Men lækker barnevogn ellers og så fed en farve , ville også have haft den men manden bestemte sort . Den skal i nok blive glade for

Anmeld

3. december 2011

meem

Super fin vogn!

Har selv BigStar supreme og er super glad for den!

Vores er dog ikke på uniq stel, har hørt meget dårligt om det

Anmeld

3. december 2011

TR

Camulla skriver:

HURRA! 

Så har vi fået vores barnevogn hjem! Ved godt det betyder uheld og ulykke og alt det, at få den hjem inden tid, men kunne altså ikke vente. Vi var ude og betale den og manden spurgte om vi ville have den med hjem... Kunne ikke sige nej  Og der er jo også kun 6 uger til min termin idag...

Hvad synes I? Både om udseenet og modellen? Det er en EmmaLjunga Big Star Supreme (militærgrøn med orange og hvid) på sort UniQ stel (Hedder den ikke sådan? - Åhh, det er en jungle..) 

På forhånd tak!

jeg synes den er rigtig Flot

Anmeld

3. december 2011

twinboys

fin vogn og den skal i nok blive glad for jeg turde dog ikke få den hjem før tid men er også meget overtroisk...

Majbritt

Anmeld

3. december 2011

Pigent

Camulla skriver:

HURRA! 

På forhånd tak!

Den ser lækker ud 

Anmeld

3. december 2011

helle85

Camulla skriver:

Øv øv, ja, har godt hørt at mange siger, at den begynder at hænge hvis man har for meget vægt på den, det sagde manden også at den ikke egnede sig til, så var det Odder man skulle have... Hmm... Er spændt på om vi bliver tilfredse. Det kan dog næsten ikke være værre end Trille som vi havde sidst? 

jeg havede en EmmaLjunga til mine børn og den holdt med nød og næppe til dem begge så det er ikke en jeg ville anbefalde hvis man bruger den rigtig meget. men deres desigen er rigtig flot det var også det jeg faldt for da vi købte vores

Anmeld

3. december 2011

Ellie79

Hvor er den bare flot - total ynglings vogn - eller må indrømme det var den indtil jeg fik en efter kort tid begyndte den at hænge og vi fik den indstillet med vægten det hjalp ikke. Solgte og købte en odder med x- dream stel. Men håber vores var en mandags model og er sikker på I får kørt mange dejlige ture i den

Anmeld

3. december 2011

cecilie1984

Camulla skriver:

HURRA! 

På forhånd tak!

den er super fin.

jeg fik også min barnevogn hjem inden jeg fødte kunne heller ik vente.

jeg købte samme model som dig bare den der hedder silver check

men jeg har desværre fortrudt jeg valgte uniq stellet. Synes jeg har haft meget bøvl med det, også kan det ikke lave den der gode vugge bevægelse som det alm stel.

har også problemer med at hjulene larmer når jeg kører med den. trods det en gang er blevet rettet.

Og jeg har kun brugt min barnevogn i 4 mdr. Men håber du bliver tilfreds med din. Flot det er den ihvertfald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.