Passe spædbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg har et spørgsmål, som jeg gerne  vil stile anonymt.

Vi venter barn om 28 dage, og ved jo selvfølgelig ikke om jeg går over tiden, og i så fald hvor meget over tid..

Nu er det sådan at vi er inviteret til et arrangment af min bedre halvdels arbejde i februar (mener det er den 20 eller 21). Dette er et enkelt aftens arrangment, og selvfølgelig uden børn...

Hvad ville i gøre? Tage med og få baby passet, eller sige nej tak?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

serinasmor

umiddelbart tror jeg jeg ville lade den hvis job det var tage afsted selv ..

du kan også vente med at tage stilling

altså melde til begge 2 og så se om det reelt er holdbart når i når tættere på

du skal jo være tryg ved det

Anmeld

3. december 2011

Happiness

Personligt ville jeg ikke tage med. Kan din mand evt. tage dertil alene? Og du sp er hjemme med den lille?

Vil mene at det er alt for tidligt at få sådan en lille en passet, men det er kun dig der kan tage beslutningen. Hvordan ville du gøre mht mad til den lille? Og hvor mange timer er der tale om?

Anmeld

3. december 2011

lycly

Anonym skriver:

Hej.

Vi venter barn om 28 dage, og ved jo selvfølgelig ikke om jeg går over tiden, og i så fald hvor meget over tid..

Nu er det sådan at vi er inviteret til et arrangment af min bedre halvdels arbejde i februar (mener det er den 20 eller 21). Dette er et enkelt aftens arrangment, og selvfølgelig uden børn...

Det kommer an på hvor mange timer det drejede sig om. Og hvem der skulle passe. Min datter er 4 mdr nu og er kun blevet passet af min mor, og først da jeg ikke ammede længere. Og senest til kl 21.00.

Det vigtigste er, at du er tryg ved at efterlade dit barn og at dit barn er trygt der hvor det skal passes

Anmeld

3. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej.

Hvis man ikke kan have bebsen med i barnevogn...så ville jeg helt sikkert sige nejtak.

Jeg synes nu sjældent det er noget problem at tage så lille et barn med, der er jo som regel gerne et sted, hvor man kan stille barnevognen, og så gå afsides for at skifte og amme.
Men din mand kan jo godt tage med uden dig, hvis det er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

3. december 2011

quity

Hej.

Mit svar er at hvis du ikke ammer og gerne vil med til festen, så få passet guldklumpen.

Det er altså ik så slemt at få passet baby ude selvom de ik er så gamle. Det er forældrene det er værst for. Baby har det jo godt.

Da jeg fik min søn, var han kun 4 uger, da min mor måtte passe ham i 2-3 døgn, da jeg røg på sygehuset med brystbetændelse og staffylokokker. Selvfølgelig synes jeg da ik det var sjovt ik at have ham hos mig, men han var glad og godt tilpas når de besøgte mig på sygehuset og da jeg kom hjem igen.

Anmeld

3. december 2011

Anonym trådstarter

Det er et arrangment med spisning om aftenen og ind og se forstilling bagefter med Casper og Frank. Og jeg tror ikke det er så nemt at have baby med i barnevogn til sådan et arrangment.

Vi har en dreng i forvejen på 5, og lige efter hans fødsel fik jeg en fødselsdep. (kunne ikke forfinde mig til ham, og være mor). Så da han var 1 måned, var jeg til julef1rokost hvor min søster passede ham. Det har jeg haft det skidt med siden.  Derfor er jeg også meget i tvivl om hvordan jeg lige skal forholde mig her...

Jeg gætter på arragnmentet er slut ved 22/23 tiden... Og hvis jeg tager med, at vi så henter begge ihvertfald lillesøster hos min søster...

Det kommer jo også an på hvordan hun er, om hun er nem. eller ikke...

Anmeld

3. december 2011

annec

Anonym skriver:

Hej.

Min søne r nu lidt over 3 mdr, og kan slet ikke komme fra ham endnu. Så jeg havde helt sikkert ikke taget med.

Men du kan jo vente og se, om hvad du mest føler for. Man er jo forskellig, så mærk efter når den lille kommer og se hvad du mest hælder til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.