Gratis julefest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. december 2011

minimig

Følgende er taget fra Facebook:

"Enlige forældre med børn søges til eventyrlig Julefest i Randers d. 24/12 ... Der er 60 pladser til familier der har brug for en hyggelig julefest ... Der er sørget for både mad, julegaver, træ og underholdning ... Stedet er Graceland, Randers ... Arrangementet er GRATIS ♥

Festen bliver aflyst hvis ikke vi har fundet 60 gæster inden fredag d. 11/12. Tilmelding kan ske ved at sende en mail til Martin Kehlet på facebook ♥"

Jeg håber nogen kan få glæde af tilbudet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

eliasogmor

krejl skriver:

"Enlige forældre med børn søges til eventyrlig Julefest i Randers d. 24/12 ... Der er 60 pladser til familier der har brug for en hyggelig julefest ... Der er sørget for både mad, julegaver, træ og underholdning ... Stedet er Graceland, Randers ... Arrangementet er GRATIS ♥

Festen bliver aflyst hvis ikke vi har fundet 60 gæster inden fredag d. 11/12. Tilmelding kan ske ved at sende en mail til Martin Kehlet på facebook ♥"

op.....

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

jeg opper lige 

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

krejl skriver:

hov måske skulle den ligge et andet sted - altså "enlige forældre" eller andet? tænker de der kun har "favoritkategorier" fremme måske slet ikke ser den og dermed ikke kan få glæde af den

Anmeld

3. december 2011

minimig

Giraffen skriver:

hov måske skulle den ligge et andet sted - altså "enlige forældre" eller andet? tænker de der kun har "favoritkategorier" fremme måske slet ikke ser den og dermed ikke kan få glæde af den

Jeg lagde den oprindeligt i enlige forældre-kategorien, men blev opfordret til også at ligge den her. Så nu burde den være til at få øje på

Anmeld

3. december 2011

sandorff

oppsedasse....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.