Gratis julefest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. december 2011

minimig

Følgende er taget fra Facebook:

"Enlige forældre med børn søges til eventyrlig Julefest i Randers d. 24/12 ... Der er 60 pladser til familier der har brug for en hyggelig julefest ... Der er sørget for både mad, julegaver, træ og underholdning ... Stedet er Graceland, Randers ... Arrangementet er GRATIS ♥

Festen bliver aflyst hvis ikke vi har fundet 60 gæster inden fredag d. 11/12. Tilmelding kan ske ved at sende en mail til Martin Kehlet på facebook ♥"

Jeg håber nogen kan få glæde af tilbudet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
krejl skriver:

Følgende er taget fra Facebook:

"Enlige forældre med børn søges til eventyrlig Julefest i Randers d. 24/12 ... Der er 60 pladser til familier der har brug for en hyggelig julefest ... Der er sørget for både mad, julegaver, træ og underholdning ... Stedet er Graceland, Randers ... Arrangementet er GRATIS ♥

Festen bliver aflyst hvis ikke vi har fundet 60 gæster inden fredag d. 11/12. Tilmelding kan ske ved at sende en mail til Martin Kehlet på facebook ♥"

Jeg håber nogen kan få glæde af tilbudet

Jeg synes du skal lægge denne ind under "Højtider" også.

Normalt holder vi på, at man ikke må lægge ind under flere tråde, men jeg synes, at lige i dette tilfælde, så er det ok, at den kommer ind i to forskellige tråde.

Det var dog et fantastisk tilbud, for dem, der virkeligt ikke har råd til at holde en god jul for sine børn.

Moderator

Anmeld

3. december 2011

minimig

Moderator skriver:

Jeg synes du skal lægge denne ind under "Højtider" også.

Normalt holder vi på, at man ikke må lægge ind under flere tråde, men jeg synes, at lige i dette tilfælde, så er det ok, at den kommer ind i to forskellige tråde.

Det var dog et fantastisk tilbud, for dem, der virkeligt ikke har råd til at holde en god jul for sine børn.

Moderator

Så ligger jeg den derind også

Anmeld

3. december 2011

LisMortensenDK

Jeg syntes før du skriver for meget, at skal undersøge det først for jeg bor i Randers, har kigget på deres hjemmeside og mærkeligt nok står der ikke noget... der står Greeceland har HELT LUKKET d. 24. 25 december

Anmeld

3. december 2011

minimig

LisMortensenDK skriver:

Jeg syntes før du skriver for meget, at skal undersøge det først for jeg bor i Randers, har kigget på deres hjemmeside og mærkeligt nok står der ikke noget... der står Greeceland har HELT LUKKET d. 24. 25 december

Jeg deler den bare. Vedkommende jeg har kopieret den fra har tidligere været med til at arrangere lignende arrangementer. 

Jeg opfordrer til at man kan kontakte den kontaktperson der står i opslaget for nærmere oplysninger. Det kan vel tænkes at arrangementet bare ikke florerer offentligt på Gracelands hjemmeside?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.