De der blødninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. december 2011

Anonym trådstarter

Da jeg var gravid oplevede jeg at jeg nogle gange begyndte at bløde pga sex. Når min kæreste kom lidt for langt op og ramte livmoderhalsen begyndte det simpelthen at styrtbløde fordi slimhinderne jo er så følsomme. Men nu laang tid efter jeg har født sker det samme igen. Er det normalt? Andre der har prøvet det samme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Da jeg var gravid oplevede jeg at jeg nogle gange begyndte at bløde pga sex. Når min kæreste kom lidt for langt op og ramte livmoderhalsen begyndte det simpelthen at styrtbløde fordi slimhinderne jo er så følsomme. Men nu laang tid efter jeg har født sker det samme igen. Er det normalt? Andre der har prøvet det samme?

Jeg vil nok anbefale at du lige bliver kigget på af lægen.
Der kan jo være forskellige medicinske årsager, og faktum er, at hvis man bløder ved sex pludseligt og uforberedt, noget man ellers normalt aldrig gør, så kan der være flere årsager, og man anbefaler på det kraftigste, at man går til lægen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg vil nok anbefale at du lige bliver kigget på af lægen.
Der kan jo være forskellige medicinske årsager, og faktum er, at hvis man bløder ved sex pludseligt og uforberedt, noget man ellers normalt aldrig gør, så kan der være flere årsager, og man anbefaler på det kraftigste, at man går til lægen.

Kærligst
Sussie

Jeg har bare næsten lige været ved lægen og alt var i den skønneste orden. Tænker om man stadig er lidt følsom efter en graviditet et stykke tid efter?

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har bare næsten lige været ved lægen og alt var i den skønneste orden. Tænker om man stadig er lidt følsom efter en graviditet et stykke tid efter?

Hvor længe er det siden, du var gravid?

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Hvor længe er det siden, du var gravid?

Næsten et halvt år

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Næsten et halvt år

Njaaa..så burde du forlængst være tilbage til normalen.

Jeg synes nu alligevel du, om ikke andet, så lige få en telefonisk snak med lægen.
Det er altid en god ide, at kontakte sin læge, hvis man pludseligt bløder fra underlivet, eller begynder at bløde unormalt, også selvom man ellers fornyligt er blevet tjekket.

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Njaaa..så burde du forlængst være tilbage til normalen.

Jeg synes nu alligevel du, om ikke andet, så lige få en telefonisk snak med lægen.
Det er altid en god ide, at kontakte sin læge, hvis man pludseligt bløder fra underlivet, eller begynder at bløde unormalt, også selvom man ellers fornyligt er blevet tjekket.

Okay, jeg må ringe til lægen i morgen så.

Tusind tak for svar

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Okay, jeg må ringe til lægen i morgen så.

Tusind tak for svar

Det behøver jo ikke være noget unormalt, måske har du netop bare fået sårbare slimhinder, men alligevel...det er bedre at være på den sikre side.

Kommer du med en update??

Anmeld

4. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det behøver jo ikke være noget unormalt, måske har du netop bare fået sårbare slimhinder, men alligevel...det er bedre at være på den sikre side.

Kommer du med en update??

Det skal jeg nok

Anmeld

4. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det skal jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.