Sikkert endnu et spørgsmål om plukveer..... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. december 2011

raveolution22

Alle steder jeg læser, står der at plukveer ikk må gøre ondt..  Når jeg får plukveer er der stor forskel. Men hvis jeg har været lidt hård ved mig selv f.eks. Med rengøring eller lign. Går der lige nogen timer, og så kommer den på fuld styrke. Jeg kan sletter ikk være ved mig selv og kan gi mig til og hylde af smerte. Det trækker hele vejen over lænen, og  føler mine hofter er ved og blive rykket fra hinanden.. Det står på i ca. 10-15min. med svingende styrke.  Føler mig helt seriøst som et pyller hovede, når jeg læser alle steder at de ikk må gøre ondt! For det gør VIRKELIG ONDT!! Måske er det bare mig der har en lav smerte grænse..

Er der andre der har haft det sådan, eller skal jeg kontakte JM på Mandag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

Moms

raveolution22 skriver:

Alle steder jeg læser, står der at plukveer ikk må gøre ondt..  Når jeg får plukveer er der stor forskel. Men hvis jeg har været lidt hård ved mig selv f.eks. Med rengøring eller lign. Går der lige nogen timer, og så kommer den på fuld styrke. Jeg kan sletter ikk være ved mig selv og kan gi mig til og hylde af smerte. Det trækker hele vejen over lænen, og  føler mine hofter er ved og blive rykket fra hinanden.. Det står på i ca. 10-15min. med svingende styrke.  Føler mig helt seriøst som et pyller hovede, når jeg læser alle steder at de ikk må gøre ondt! For det gør VIRKELIG ONDT!! Måske er det bare mig der har en lav smerte grænse..

Er der andre der har haft det sådan, eller skal jeg kontakte JM på Mandag. 

Nej, det lyder nu ikke helt rigtigt.

Jeg har en kollega, der blev sygemeldt pga. smertefulde plukvéer.

Du bør jo (selvfølgelig) ikke udsætte dig for de ting, der sætter gang i de smerter.

Du glemte at skrive, hvor langt du er henne??

Jeg ville også helt klart tage en snak med jordmoderen og/eller lægen.

God bedring - og pas nu på dig selv - og bebs

Moms

Anmeld

3. december 2011

raveolution22

Moms skriver:

Nej, det lyder nu ikke helt rigtigt.

Jeg har en kollega, der blev sygemeldt pga. smertefulde plukvéer.

Du bør jo (selvfølgelig) ikke udsætte dig for de ting, der sætter gang i de smerter.

Du glemte at skrive, hvor langt du er henne??

Jeg ville også helt klart tage en snak med jordmoderen og/eller lægen.

God bedring - og pas nu på dig selv - og bebs

Moms

Jeg er 26+2 uger henne..  

Forsøger så vidt muligt ikke og over anstrænge mig.. Men ak.. Hvis jeg ikk stod for rengøringen herhjemme, ville det ligne en svinesti.  Kæresten er ikke speciel huslig anlagt..  Nogen gange kan det os komme af en simpel gå tur. Det er meget forskelligt hvordan og hvorledes de starter.. 

Man bliver bare lidt nervøs for det hele, når man ligefrem sidder og græder over hvor ondt det gør.  Men rart og vide at jeg ikk er den eneste der er udsat for smertefulde plukveer. 

Men lover jeg nok skal passe på mig selv.. Og bebse.. Han skulle jo meget gerne være derinde i nogle uger endnu.. 

Anmeld

3. december 2011

MortilCilas

Mine plukveer gjorde også ondt, mod slutningen af graviditeten, fik afvide af min jordemoder at de ikke måtte gøre ondt hen over lænden. Men at jeg skulle tage den med ro og måtte ikke gå langt osv.

Anmeld

3. december 2011

Muffinmus

efter uge 30 gjorde mine også naller, fik af vide det var ok, så længer de ikke kom f.eks hvert 5 minut i flere timer på den måde:-)

Såden var det med begge børn og allerede nu her trækker de godt om o måsen og tager vejrt en smule, så forventer samme fremgang med dem som sidste gang:-)Jeg var ikke nervøs over det.

Anmeld

3. december 2011

Moms

raveolution22 skriver:

Jeg er 26+2 uger henne..  

Forsøger så vidt muligt ikke og over anstrænge mig.. Men ak.. Hvis jeg ikk stod for rengøringen herhjemme, ville det ligne en svinesti.  Kæresten er ikke speciel huslig anlagt..  Nogen gange kan det os komme af en simpel gå tur. Det er meget forskelligt hvordan og hvorledes de starter.. 

Man bliver bare lidt nervøs for det hele, når man ligefrem sidder og græder over hvor ondt det gør.  Men rart og vide at jeg ikk er den eneste der er udsat for smertefulde plukveer. 

Men lover jeg nok skal passe på mig selv.. Og bebse.. Han skulle jo meget gerne være derinde i nogle uger endnu.. 

du skal også lige tænke på om du kan gå med en uopdaget blærebetændelse !!

Moms

Anmeld

3. december 2011

Carslund

mine plukveer kan også gøre ondt... Jeg har også det forbidstrede bækkenløsning, og det kan jo være at du og begynder at få det... Det er der mange der får..

Rengøring og Handle ind har været en by i russland for mig siden uge 20 ca... Så må min mand tage det han kan se og gæster må leve med rodet... Det er trods alt mit barn det handler om, og folk ved jo hvordan det plejer at se ud...

Anmeld

5. december 2011

raveolution22

Moms skriver:

du skal også lige tænke på om du kan gå med en uopdaget blærebetændelse !!

Moms

Jeg har været til 2. læge besøg her d. 30 november. Og den viste negativ.. Så en blærebetændelse, skulle det ikke gerne være.. 

Anmeld

5. december 2011

raveolution22

Carslund skriver:

mine plukveer kan også gøre ondt... Jeg har også det forbidstrede bækkenløsning, og det kan jo være at du og begynder at få det... Det er der mange der får..

Rengøring og Handle ind har været en by i russland for mig siden uge 20 ca... Så må min mand tage det han kan se og gæster må leve med rodet... Det er trods alt mit barn det handler om, og folk ved jo hvordan det plejer at se ud...

Det er måske os bare mig der er lidt for standhaftig. Jeg vil jo gerne det hele som jeg kunne før.. Men altså.. Må begynde og indse at det kan jeg bare ikk.. Alt hvad der ligger nede i en vis højde, kan jeg bare ikk få fat i mere..

Fik 3. ordenlige smæk i min læne, sidst jeg var i gang med rengøring herhjemme.. Der fik jeg os ordre fra kæresten, at nu havde jeg bare og sætte mig ind og slappe lidt af.. Men IH det er svært synes jeg.. :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.