At blive bollet fed :b

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. december 2011

AmalieLaursen

Hej tøser!Jeg har fået mig en søn med en utrolig dejlig mand Han blev født d. 22 november (elsker den dag!!) men mig og min forlovet snakkede i går aftes om at få os endnu en lille frækkert :b allerede nu er min kæreste helt ved at dø fordi vi havde sex hele tiden før og nu har jeg ikke rigtig lyst, jeg vil kun sutte ham og ellers ikke det helt vilde, elsker ham! Har sagt til ham at det er okay hvis han selv onanere , og giver ham også meget gerne en hånd når vi putter sammen Jeg har bare stadig rigtig ondt der nede, vil gerne have sex men lysten forsvinder meet hurtigt fordi jeg er så øm endnu.Har fortalt ham det og jeg er så heldig at han forstår mig ud og ind da vi har været sammen i 7 år og nu har vores første lille søn Hvor lang tid gik der til at i fik lysten sådan rigtigt tilbage?Det er vel realistisk at prøve at få os en barn igen om et års tid? Da vi gerne vil, men jeg skal oven på igen Jeg har vist ikke de største problemer med at blive gravid, blev gravid efter halv anden uge efter jeg stoppede med p-piller..Vi havde dog også sex et par gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Hasselnødden

Min lyst vendte først tilbage 6 måneder senere (og manden ligeså) hvor vi prøvede at være sammen igen... men vi fuldførte først helt sexakt 9 måneder senere - og nu er den småt ved at styre i vejret igen - en lille måneds tid inden Elias fylder 2 år. (Blev syet)

Anmeld

5. december 2011

PernilleogDennis

14 dage efter Freya var født kunne jeg ikke holde mig mere.. Selvom det var lidt ømt, tog vi den bare stille og roligt, og det var skøøøønt!!  -Og tiltrængt.. Men det er jo så forskelligt fra person til person..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.