Gravide i Århus termin i 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Giraffen

mkb123 skriver:

Ja, så er der nok at se til  Hvornår er du færdig med det studie-relaterede? Og hvad studerer du?

jeg vil gerne nå sidste eksamen i starten af april og har termin slut marts så det er liiidt presset men nu må vi se hvor langt jeg når... havde jeg ikke været gravid havde jeg færdiggjort bacheloren helt til sommer og startet på kandidaten næste efterår

jeg læser digital design så det er noget med it, kunst, design, brugere osv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

HelenaJ

mkb123 skriver:

Dejligt Hvornår har du termin? 

6. marts. Hvad med dig? Jeg bor desuden i Højbjerg og arbejder som sygeplejerske til hverdag

Anmeld

8. december 2011

mkb123

Giraffen skriver:

jeg vil gerne nå sidste eksamen i starten af april og har termin slut marts så det er liiidt presset men nu må vi se hvor langt jeg når... havde jeg ikke været gravid havde jeg færdiggjort bacheloren helt til sommer og startet på kandidaten næste efterår

jeg læser digital design så det er noget med it, kunst, design, brugere osv  

okey, det lyder spændende! så var din graviditet ikke planlagt? og skal du så læse videre direkte efter barsel?  Jeg har selv termin d. 29/2

Anmeld

8. december 2011

mkb123

HelenaJ skriver:

6. marts. Hvad med dig? Jeg bor desuden i Højbjerg og arbejder som sygeplejerske til hverdag

jeg har termin 29. februar - så der er ikke langt i mellem os Jeg bor i Risskov .. Arbejder du stadig? Jeg er desværre arbejdssøgende 

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

mkb123 skriver:

okey, det lyder spændende! så var din graviditet ikke planlagt? og skal du så læse videre direkte efter barsel?  Jeg har selv termin d. 29/2