Gravide i Århus termin i 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Giraffen

mkb123 skriver:

Ja, så er der nok at se til  Hvornår er du færdig med det studie-relaterede? Og hvad studerer du?

jeg vil gerne nå sidste eksamen i starten af april og har termin slut marts så det er liiidt presset men nu må vi se hvor langt jeg når... havde jeg ikke været gravid havde jeg færdiggjort bacheloren helt til sommer og startet på kandidaten næste efterår

jeg læser digital design så det er noget med it, kunst, design, brugere osv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

HelenaJ

mkb123 skriver:

Dejligt Hvornår har du termin? 

6. marts. Hvad med dig? Jeg bor desuden i Højbjerg og arbejder som sygeplejerske til hverdag

Anmeld

8. december 2011

mkb123

Giraffen skriver:

jeg vil gerne nå sidste eksamen i starten af april og har termin slut marts så det er liiidt presset men nu må vi se hvor langt jeg når... havde jeg ikke været gravid havde jeg færdiggjort bacheloren helt til sommer og startet på kandidaten næste efterår

jeg læser digital design så det er noget med it, kunst, design, brugere osv  

okey, det lyder spændende! så var din graviditet ikke planlagt? og skal du så læse videre direkte efter barsel?  Jeg har selv termin d. 29/2

Anmeld

8. december 2011

mkb123

HelenaJ skriver:

6. marts. Hvad med dig? Jeg bor desuden i Højbjerg og arbejder som sygeplejerske til hverdag

jeg har termin 29. februar - så der er ikke langt i mellem os Jeg bor i Risskov .. Arbejder du stadig? Jeg er desværre arbejdssøgende 

Anmeld

9. december 2011

Giraffen

mkb123 skriver:

okey, det lyder spændende! så var din graviditet ikke planlagt? og skal du så læse videre direkte efter barsel?  Jeg har selv termin d. 29/2

Jo den var helt planlagt vi havde snakket om det et års tid inden og mit eneste ønske var at når jeg kom tilbage fra barsel så skulle det ikke være til hverken bachelor opgave eller speciale, så jeg smed pillerne i april, blev gravid i juli og afleverer bacheloropgave om en uge

ja jeg skal tilbage til studiet efter barslen det har været helt bevidst at vi har valgt at starte på børnene mens jeg stadig læser ser det kun som en fordel  

hvad med dig hvad skal du på barsel fra ?

Anmeld

9. december 2011

mkb123

Giraffen skriver:

Jo den var helt planlagt vi havde snakket om det et års tid inden og mit eneste ønske var at når jeg kom tilbage fra barsel så skulle det ikke være til hverken bachelor opgave eller speciale, så jeg smed pillerne i april, blev gravid i juli og afleverer bacheloropgave om en uge

ja jeg skal tilbage til studiet efter barslen det har været helt bevidst at vi har valgt at starte på børnene mens jeg stadig læser ser det kun som en fordel  

hvad med dig hvad skal du på barsel fra ?

Det lyder også som en god idé! Synes helt sikkert også kun at det kan ses som en fordel

Jeg er desværre arbejdssøgende, men håber stadig at få job inden barsel. Ellers er planen at søge ind på pædagoguddannelsen, som jeg forhåbentligt kan starte på efter barsel Det er i hvert fald drømmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.