lidt hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

Mamamischa

jeg skriver en slags daGBOG til min døde bror, om tanker osv, har en søster der kun er 6år hun ved godt han er død osv, men derfor har hun jo ikke de tanker som feks vi store søskende har, så tænkte jeg måske ville lade hende læse dagbogen når hun blir gammel nok til at forstå det.
Synes i det en go ide ? eller ska jeg slå den tanke ud af hovedet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Lusi

Synes helt sikkert det er en god idé, for hun har jo opfanget det hele på en helt anden måde, end i andre har.
Og når du engang synes hun er blevet gammel nok til at læse det, kan du jo fortælle hende at du har skrevet, dine tanker ned omkring jeres bror og så kan hun jo sige fra, hvis hun ik føler hun vil.. Er helt sikker på hun ihvertfald engang vil sætte stor pris på det, du har gjort

Anmeld

23. februar 2009

Mamamischa

Jeg vil hvertfald fortælle hende jeg har skrevet dagbog og så kan hun selv sige når hun føler sig klar til at læse den, skrev os dagbog dengang min lillesøster havde kræft og den har jeg endnu den har min mor læst og vi gemmer den til min søster så hun kan læse hvordan vi havde det

Anmeld

23. februar 2009

MorCamilla

Jeg synes også at det er en rigtig go ide... Hvorfor ikke dele de følelser med en.. ? Selv om der går mange år endnu...

Jeg har gjort nogenlunde det samme, (ved godt man slet ikke kan samligne de to ting)Men har skrevet en form for dagbog til Mikkel, om ham, hvordan han klarede sig de første måneder af hans liv, hans for tidlige fødsel, og alt hvad det indebære af gode og dårlige ting, incl. mine følelser og tanker.. Det skal han have lov til at læse når han bliver stor nok til det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.