Ondt i maven når jeg ligger på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.493 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2011

christinak

Jeg har de sidste par dage fået rigtig ondt i maven når jeg ligger mig på siden i sengen, det føles som om noget falder over i siden og det er det der gør ondt.Andre der har prøvet det?Er 19+3 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Nulle6

Jeg tror det er dine ligamenter (de bånd der holder livmoderen..) det lyder helt normalt (tror jeg vi alle har prøvet)

med mindre det er hele maven og ikke kun i siden.. men hvis du er nervøs kan du jo kontakte vagtlægen

Anmeld

3. december 2011

Ems30

Jeg har det samme problem og ved simpelthen ikke hvad det er. Tænker det er nogle af mine indre organer der "falder" ned, når jeg ligger på den ene side. Det er i hvert fald sådan det føles

Jeg er 29+0.

Anmeld

3. december 2011

Misty

Jeg tænker da det er fordi at maven er blevet så stor nu at den ligesom skal "hænge" før den kan nå ned til madressen, og så river det i ledbåndene... Sådan var det i hvertfald for mig da jeg var omkring uge 19. Og det der hjalp mig var at ligge en pude under den del af mavsen der "stikker" ud .. Ej håber ikke det blev alt for forvirrende..

Siden jeg var 19+0 har jeg altid haft en pude under maven som aflastning når jeg ligger på siden og det hjælper mig...

*Misty* 31+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.