Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AmalieLaursen skriver: Mig og min dejlige mand som jeg har været sammen med de sidste 7 år af mit liv, har fået os en søn Han kom til verden d. 22 november 2011 som en lille sund og frisk frækkert. I weekenden var vi hjemme hos et vennepar og fik snakket om navne til vores nye dejlige dreng, vi har tænkt på navne såsom Mads, Morten, William & August. Det ville være dejligt hvis der var nogle her som havde et par ideer til et sødt / sejt drenge navne?
Mig og min dejlige mand som jeg har været sammen med de sidste 7 år af mit liv, har fået os en søn
Han kom til verden d. 22 november 2011 som en lille sund og frisk frækkert.
I weekenden var vi hjemme hos et vennepar og fik snakket om navne til vores nye dejlige dreng, vi har tænkt på navne såsom Mads, Morten, William & August.
Det ville være dejligt hvis der var nogle her som havde et par ideer til et sødt / sejt drenge navne?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Elsker navnet Morten!
Andre forslag:
Didrik
Linus
Pelle
Aksel
Tobias
Herman
Ulrik
Jens
Sturla
Lennart
Egil
Knud
Til lykke med lille søn!
Ciss skriver: Elsker navnet Morten! Andre forslag: Didrik Linus Pelle Aksel Tobias Herman Ulrik Jens Sturla Lennart Egil Knud Til lykke med lille søn!
tak
Tillykke med jeres lille søn..
Vi har her d. 21 sep. fået en lille Valdemar, det syntes jeg er et "stort" navn.. Herhjemme har vi også en Marcus, en Noah (og en Alma Sofie)
Et andet navn jeg syntes er rigtig sejt er Noam.
Annette
babymus77 skriver: Hvis min mave gemmer en dreng skal han hedde Julius;-)) mellem navn til min far farfar og oldefar;-))
Hvis min mave gemmer en dreng skal han hedde Julius;-)) mellem navn til min far farfar og oldefar;-))
ej hvor sødt!
Vi har en Elias Valentin <3 - August, det er sødt (:
Camillee skriver: Vi har en Elias Valentin <3 - August, det er sødt (:
nurh hvor er det kært!!
Min nuttegøj hedder Cebastian Noam, vi lavede en hel liste med navne vi kunne lide og så byttede vi g strejede dem ud vi ikke kunne lide.
Du kan da lige få min liste, kunne være der var noget der falder i din smag
1.Noam
2.Cebastian
3.Bastian
4.Liam
5.Villads
6.Loui
7.Hjalte
8.Snorre
9.Lucas
10.Otto
11.Noah
12.Tristan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128