Lamaze pyramide legetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.489 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Mette M

Er der nogle, som kender til Lamaze pyramide legetæppe - hvad synes I om det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Kit

Vi fik det i gave til vores datter.

Det er super godt i starten, hvor de skal øve i at ligge på maven.

Jeg var ikke super tilfreds med det, når hun skulle ligge på ryggen og kigge op på tingel/tangel, da jeg gerne ville have det foldet helt ud - Her fandt jeg en metode til, når det var i kravlegården, så stangen sad fast på to tremmer.

Det er rigtig godt, når det kan sidde selv på det og det er super nemt at samle som "huset", fylde det med legetøj og tage med på farten.

Alt-i-alt; Jeg var meget skeptisk i starten, men vores datter og vi er meget glade for det herhjemme. Hun er også meget glad for de enkelte små dele, der følger med.

Håber du kan bruge svaret - ellers spørg'

Anmeld

2. december 2011

louisevl

Mette M skriver:

Jeg har  lige købt det til vores dreng, da han ikke rigtig gad det han havde i forvejen. Og han elsker det og man kan også folde det i den ene ende, så der hænger nogle ting ned. Super godt til når de skal ligge på maven

Anmeld

2. december 2011

Mette M

louisevl skriver:

Jeg har  lige købt det til vores dreng, da han ikke rigtig gad det han havde i forvejen. Og han elsker det og man kan også folde det i den ene ende, så der hænger nogle ting ned. Super godt til når de skal ligge på maven

Okay.. Har nemlig overvejet at skrive den på Simons ønskeseddel til jul. Kan man sætte lamaze dyrene på? Den man kan købe som giraf, bæver m.fl.

Anmeld

2. december 2011

louisevl

Mette M skriver:

Okay.. Har nemlig overvejet at skrive den på Simons ønskeseddel til jul. Kan man sætte lamaze dyrene på? Den man kan købe som giraf, bæver m.fl.

Ja det kan du sagtens...Du kan eventuelt bytte dem ud med, hvor dukkerne hænger Det er helt klart et af de bedste køb jeg har gjort til ham. Han har ikke været glad for at ligge på maven, men efter vi har fået dette ligger han der i dobbelt så lang tid

Anmeld

2. december 2011

camillakrath

Mette M skriver:

Vi har været glade for det lige indtil han blev lidt ældre og ville til at bevæge sig noget mere selv. Det er der nemlig ikke rigtig plads til, da "væggene" spærrer. Idag ville jeg meget hellere ha et der kunne foldes ud, så de bedre kan bevæge sig, vende sig osv.

Men det var super de første måneder og Benjamin leger rigtig meget med figurerne dertil.

Anmeld

2. december 2011

louisevl

camillakrath skriver:

Vi har været glade for det lige indtil han blev lidt ældre og ville til at bevæge sig noget mere selv. Det er der nemlig ikke rigtig plads til, da "væggene" spærrer. Idag ville jeg meget hellere ha et der kunne foldes ud, så de bedre kan bevæge sig, vende sig osv.

Men det var super de første måneder og Benjamin leger rigtig meget med figurerne dertil.

Men lamaze pyramide legetæppet kan du sagtens folde ud 

Du fjerner bare bøjlen...

Anmeld

2. december 2011

Mette M

louisevl skriver:

Men lamaze pyramide legetæppet kan du sagtens folde ud 

Du fjerner bare bøjlen...

Er det bred nok til at de ikke slår armene ind i "væggene"?

Anmeld

2. december 2011

louisevl

Mette M skriver:

Er det bred nok til at de ikke slår armene ind i "væggene"?

Når bøjlen er oppe kan de godt "slå" armene ind i væggene....Men når bøjlen er taget af er der ingen vægge, så er legetæppet foldet helt ud...

Du kan se lidt billeder her, hvor bøjlen er på...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. december 2011

Mette M

Mange tak fordi du viste billederne. Vi har et andet tæppe lige nu men han bliver ved med at hive bøjlen op af holderne så den falder ned over ham. Og ville gerne have et stativ hvor de almindelige dyr fra lamaze kunne hænge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.