Nadia&Daniel skriver:
Hader når klokken slår 18.45/19 stykker i det lille hjem.. Laura's sengetid.. Det er en KAMP hver aften, hvor Laura virkelig prøver mig af.. Ofte ender det med at hun græder meget og mor her græder meget indvending.. Har forsøgte så mange ting nu, og alligevel når hun at gør mig som ked og fortvivlet på min rolle som mor.. De sidste par dage har været en laaaang kamp, lige så snart jeg før træk til at putte hende i tremmesengen, skriger hun og vil kun være hos mig.. Hun vil heller ikke putte i vores seng, så tror hun bare, at hun skal mosle rundt og sidde op.. Når hun så endelig falder i søvn, så vågner hun kl. 22.30/23 - og VIL hun sove i vores seng..
Bare lige et øv-indlæg fra en træt mor..
P.s. håber dog på at hun er faldt til ro inde i sengen nu..
Det lyder da heller ikke særlig rart.
Protesterer hun måske fordi det er for tidligt at komme i seng?
Hvad sker der, når far putter hende?
Hos os har Daniel haget sig fast og grædt som pisket når jeg afleverer ham i VS, men aldrig når det er far.
Tænker bare at det måske ville hjælpe Hvis det i en periode var far der puttede, mens du gik en tur eller lign., så I ikke kunne se/høre hinanden.
Det er virkelig ikke særligt rart når man har sådan en kamp med de små.
Og jeg tror at hendes insisteren på at komme ind i jeres seng om natten er en vane. Det gjorde Daniel nemlig også, så vi tog kampen op og sagde nej, og lagde ham ned igen. Det virkede, nu er det først efter kl. 6 han får lov at komme ind til os, og det forstår han som regel godt
Anmeld