Anbefal et spisested i Århus:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

lhn89

Jeg vil klart anbefale  http://www.ministeriet.org/index.php?ID=1&lang=da et hyggeligt lille sted, med god mad og flinkt personale 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

trunte24

lhn89 skriver:

Jeg vil klart anbefale  http://www.ministeriet.org/index.php?ID=1&lang=da et hyggeligt lille sted, med god mad og flinkt personale 

Anmeld

3. december 2011

2babygirls

Laulund87 skriver:

I morgen aften skal manden og jeg i biografen kl 21.30 så vi vil finde et sted at spise inden Det må gerne være i rimelig afstand af Bruuns Galleri.. Vi kommer fra Randers så vi kender slet ikke spisestederne/restauranterne

Kan du/I anbefale noget? Gerne noget med tre retter for én pris måske

Hvis I ikke er bange for nye madoplevelser så vil jeg KLART anbefale Salon salon i vestergade... Lidt gemt væk, MEN MUMS siger jeg bare.
Der er kun en menu, som ændre sig hver dag... Lækkert mad, hvor vi fik alle tre retter inkl drikkevarer for ca 600kr...

Anmeld

3. december 2011

Giraffen

Laulund87 skriver:

Okay.. Måske tjekker vi den ud

hvis i er til lækkert tyrkisk/græsk mad er der også "det grønne hjørne" de har den lækreste buffet og det er ikke så galt i priserne og så er det rigtig hyggeligt

Turen fra banegården og op til det grønne hjørne er også hyggelig, det er langs strøget og så når man når til krydset med mcD så skal man til venstre så ligger den lige overfor en jyske bank 

http://www.dgh-aarhus.dk/

du må endelig sige hvad I ender ud med og hvordan det var

Anmeld

4. december 2011

Laulund87

Tusind tak for jeres svar!

Vi endte med Jensens Det stod bare ned da vi gik på Strøget og da vi havde rendt rundt en times tid og fandt Jensens, blev det det. Men tror klart vi skal til Århus igen og så har vi planlagt hjemmefra hvor vi skal hen!

Anmeld

4. december 2011

DK

Næste gang tag på Brasserie Bellis i Frederiksgade. De serverer SKØN SKØN fransk mad. Pt har din tilbud på en jubelæums menu:

Laks på salat med en lime/basilikums pesto og kapers.

Brasseret oksespidsbryst med rodfrugter og kartoffelmos (du ved sådan noget kød der har simret hele dagen og er MEGA mørt sammen med en kraftig rødvinssauce)

Chokoladekage med hjemmerørt vanilieis og orange-sauce.

Ialt: 180 kr!!!!

Derudover er det et lille bitte og hyggeligt sted med rigtige duge på bordene, levende lys og tjenere der ved noget om hvad de serverer!

Anmeld

4. december 2011

Laulund87

DK skriver:

Næste gang tag på Brasserie Bellis i Frederiksgade. De serverer SKØN SKØN fransk mad. Pt har din tilbud på en jubelæums menu:

Laks på salat med en lime/basilikums pesto og kapers.

Brasseret oksespidsbryst med rodfrugter og kartoffelmos (du ved sådan noget kød der har simret hele dagen og er MEGA mørt sammen med en kraftig rødvinssauce)

Chokoladekage med hjemmerørt vanilieis og orange-sauce.

Ialt: 180 kr!!!!

Derudover er det et lille bitte og hyggeligt sted med rigtige duge på bordene, levende lys og tjenere der ved noget om hvad de serverer!

Det var billigt

Det sted må jeg lige skrive bag øret til næste gang vi kommer til Århus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.