Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har stemt andet - kan ikke helt bestemme mig for om jeg bryder mig om det eller ej Ville helt sikkert vælge at stave det med C og ikke K, men det er jo en smagssag som alt andet.
/Fenja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Jeg bryder mig ikke om det, jeg synes det lyder lidt "hårdt", og kommer til at tænke på en stor, bred tysker
Jeg bryder mig ikke om det, jeg synes det lyder lidt "hårdt", og kommer til at tænke på en stor, bred tysker
ja den er jeg med på...
Barnepigen skriver: Hej Jeg er blevet vild med navnet Konrad, men er i tvivl om det er et navn jeg ville bruge hvis jeg en dag skulle få en dreng.
Hej
Jeg er blevet vild med navnet Konrad, men er i tvivl om det er et navn jeg ville bruge hvis jeg en dag skulle få en dreng.
Et navn med stil og karakter og styrke. - og så lidt historisk sus over sig i tillæg, synes jeg. Kan godt lide det!
jeg kommer meget til at tænke på børnetv og kontainer konrad især titelmelodien, så det ka jeg ikke rigti abstrahere fra
jeg er desværre ikke vild med navnet, fordi det ikke lige er min smag men pyt hvis du kan lig det så skal jeres lille baby da hede det
Jeg eelsker det .. Fordi , ja det sødt
Jeg kan simpelthen ikke lide det...
Jeg ser for mig en gammel sur mand der ikke laver andet end at skælde ud på hele verden...
BEKLAGER...
Jeg kan ikke lide det. min kæreste var vild med det, men jeg sagde NO GO! Dert minder mig om en gammel oberst med cykelstyrsoverskæg!
os mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128