Hvad synes du om?(:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2011

Fenja09

Jeg har stemt andet - kan ikke helt bestemme mig for om jeg bryder mig om det eller ej  Ville helt sikkert vælge at stave det med C og ikke K, men det er jo en smagssag som alt andet.

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2011

lio

Nessie skriver:

Jeg bryder mig ikke om det, jeg synes det lyder lidt "hårdt", og kommer til at tænke på en stor, bred tysker

ja den er jeg med på...

Anmeld

6. december 2011

Ciss

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg er blevet vild med navnet Konrad, men er i tvivl om det er et navn jeg ville bruge hvis jeg en dag skulle få en dreng. 

Et navn med stil og karakter og styrke. - og så lidt historisk sus over sig i tillæg, synes jeg. Kan godt lide det!

Anmeld

6. december 2011

Giraffen

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg er blevet vild med navnet Konrad, men er i tvivl om det er et navn jeg ville bruge hvis jeg en dag skulle få en dreng. 

jeg kommer meget til at tænke på børnetv og kontainer konrad især titelmelodien, så det ka jeg ikke rigti abstrahere fra

Anmeld

6. december 2011

B&J

jeg er desværre ikke vild med navnet, fordi det ikke lige er min smag men pyt hvis du kan lig det så skal jeres lille baby da hede det

Anmeld

6. december 2011

morethanperfect

Barnepigen skriver:

Hej 

Jeg eelsker det .. Fordi , ja det sødt

Anmeld

6. december 2011

anmaj

Jeg kan simpelthen ikke lide det...

Jeg ser for mig en gammel sur mand der ikke laver andet end at skælde ud på hele verden...

BEKLAGER...

Anmeld

6. december 2011

Ansemusen

Jeg kan ikke lide det. min kæreste var vild med det, men jeg sagde NO GO! Dert minder mig om en gammel oberst med cykelstyrsoverskæg!

Anmeld

6. december 2011

Mamalou

Nessie skriver:

Jeg bryder mig ikke om det, jeg synes det lyder lidt "hårdt", og kommer til at tænke på en stor, bred tysker

Anmeld

6. december 2011

maria87

Nessie skriver:

os mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.