Skal lige afreagere lidt...
Jeg er i den "heldige" situation.. At min en stor del af familie er en flok storrygere.. Det er også deres eget valg, og dermed også deres hovedpine.. MEN når det går ud over mig, så bliver jeg sku´sur.
Igår sidder jeg hos min mormor, og vi hygger. (Min morfar døde for små 3 uger siden, så hun skal ha´lidt selskab)
Nu er det så ikke hende der ryger eller noget.
Så kommer min mor også forbi.. MEN hun er heldigvis blevet klogere, efter at hun kan se at min fars Kohl ikke bliver bedre, og at min søster oh jeg ikke kommer hos dem hvis der står en stor røgsky ud af deres lille lejlighed. Så hun har været så fornuftig at købe sig el-cigiretter.. Så ingen røg og mindre skadelit for hende.
Dermed også at sige at det ikke påvirker mig eller min søn inde i hulen.
Så skal jeg da ellers lige love for at min onkel kommer ind af døren, flår rullegrejet frem og ruller sig et par hjemmerullede..
Vi 3 tøser sidder så på et lille værelse (max 8 kvadratmeter)
Min onkel vælger så at komme ind til os, hvilket også ville være hyggeligt, hvis ikke det så var for at sætte sig ved siden af mig, og punse den klamme røg hen imod mig.. Han har hurtigt røget 3 indenfor 10 min.....
Ja beklager rygere, men det er satme klamt.
Jeg "plejer" ikke at være så følsom med det.. Jeg er tros alt ikke hjemme hos mig selv, og må respektere at det er tilladt at ryge hos min mormor.. MEN MAN KAN FOR F..... RESPEKTERE AT JEG ER GRAVID..
Det skal så lige siges at vi havde en KÆMPE diskotion i sændags hele familien (på min side) Da vi UNGE mener at de godt kan respektere "os" der ikke ryger, og lade være med at ryge inde når man spiser.
Derfor valgte jeg ikke at sige noget til min onkel igår, efter at han HELT ignorede vores "prøv at respekter ikke rygerne snak" som vi havde søndag..
NU sidder jeg så her med den vildeste HALSBRÆND, som jeg har haft siden jeg forlod min mormors hus igår.. Har sovet så lidt i nat, og føler at min hals brænder op..
HVAD VILLE DU GØRE/SIGE HVIS DET VAR DIG..???
Syntes jeg har sagt tingene på en pæn måde, men nu
har jeg det lidt sådan at... JA skal i ryge min direkte ind i hovedet, så kommer jeg bare ikke!!
Tak fordi du læste med... Skulle bare have det ud
Kald mig bare sippet... Men jeg gider ikke have så kraftig halsbrænd, bare fordi andre ikke har lidt respekt!!