Dobbelt su i forbindelse med praktik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. december 2011

samantha1986

Jeg skal have dobbelt su da jeg skal i praktik i februar, og derfor skal jeg så have det i januar. Men kan man også søge dobbelt su lån eller hvordan. For jeg får su lån hver måned, men vil da komme til at mangle for en måned hvis man ikke kan det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Soleil

Ja, det mener jeg helt sikker man kan! Prøv at tage en snak med studiekontoret på dit uddannelsessted, de burde kunne informere dig på bedste vis

Anmeld

2. december 2011

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Jeg skal have dobbelt su da jeg skal i praktik i februar, og derfor skal jeg så have det i januar. Men kan man også søge dobbelt su lån eller hvordan. For jeg får su lån hver måned, men vil da komme til at mangle for en måned hvis man ikke kan det.

Hej S,

Når du går ind på din låneansøgning kan du godkende den for 2012, og der tror jeg at du kan sætte det dobbelte ind i lån for januar

Anmeld

2. december 2011

samantha1986

Soleil skriver:

Ja, det mener jeg helt sikker man kan! Prøv at tage en snak med studiekontoret på dit uddannelsessted, de burde kunne informere dig på bedste vis

Jeg var inde og snakke med dem i dag men glemte at spørge om det. Øv øv. og skal nemlig have søgt su inden jeg skal på skole på fredag.

Anmeld

2. december 2011

samantha1986

aarhusmor skriver:

Hej S,

Når du går ind på din låneansøgning kan du godkende den for 2012, og der tror jeg at du kan sætte det dobbelte ind i lån for januar

Super det må jeg lige prøve at se så. For skolen skal nemlig underskrive papirene i næste uge

Anmeld

2. december 2011

samantha1986

aarhusmor skriver:

Hej S,

Det siger at beløbet er for stort. hmm må lige ringe til skolen mandag og høre. for er også i tvivl om andre ting

Anmeld

2. december 2011

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Det siger at beløbet er for stort. hmm må lige ringe til skolen mandag og høre. for er også i tvivl om andre ting

også hvis du først sætter et nul ind nedenfor?

Anmeld

2. december 2011

samantha1986

samantha1986 skriver:

Ja for der står nul ved dem alle sammen.

Anmeld

5. december 2011

samantha1986

Har fået løst det med su lån. Kan man først søge om når dobbelt su er godkendt.

Men noget jeg synes der er underligt er, at når jeg skulle søge dobbelt su skulle jeg sætte februar 2014 på som den måned hvor jeg ikke skulle have su. Altså måneden efter den allersidste praktik. Fik jeg at vide inde fra skolen. Det er fint nok, men når jeg får kvittering så siger den at jeg har angivet februar 2012 som den første måned efter praktikken hvor jeg skal fravælge su.. Bliver godt nok halv forvirret, men må høre skolen ad på fredag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.