Sundhedsplejeske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

Henni

Hejsa.
Idag har jeg haft besøg af sundhedsplejesken, det vil sige af den ene af min 2 sundhedplejesker. Jeg har den sædvanlige inde fra kommunen og så har jeg en inde ved Mødrehjælpen
Jeg er mest glad for hende inde fra mødrehjælpen, men hun måler og vejer ikke barnet hun snakker mere amning og sådan.
Nu skal jeg bare føde for jeg er helt kampklar . 35 dage til termin hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

Muffinmus

Ja, jeg så ikke min før han var ude...men hun var også bare super fin og håber jeg får den samme igen den her gang
Glæder mig til at we om det bliver hende eller en hel ny og anden for der er stor forskel på dem synes jeg.
Maria 18 dage til termin...puha...

Anmeld

23. februar 2009

Mca<3

Jeg møder heller ikke min før han er født Suk 31 dage til termin ... alligevel vildt at man sådan kan tælle ned fra et overskueligt tal nu

Anmeld

23. februar 2009

MoarViborg

Tror bestemt heller ikke jeg ser noget til min før efter fødslen, troede faktisk altid det var sådan? Måske forskelligt fra region til region..
Også 18 dage til termin her.. meget uvirkeligt Men er da også ved at være klar nu!

Anmeld

23. februar 2009

Henni

Altså de fleste af mine gravide veninder får besøg af deres inden de skal føde, jeg ved ikke om det kun er i Århus at man gør sådan...

Anmeld

23. februar 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg får heller ikke besøg af min sp før, at jeg har født. Men pudsigt med det her indlæg. Jeg har idag skrevet til den sp jeg havde med min søn om jeg kunne have nogen indflydelse på om hun kunne blive min sp igen.

Jeg har 25 dage til termin

Anmeld

1. marts 2009

Diana...

Min sp kom heller ikke før jeg havet født. Hun var her for første gang i fredags og min lille lucas havet taget 300 g på og vokset 1 cm. dejligt han har taget på efter vi lige måtte ind en tur fordi han havet tabt sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.