Så blev det endelig min tur til at føde.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

MaleneJensen

Ludo skriver:

Blev indlagt Lørdag den 19/11 efter at have fået en coli bacterie i blæren  Det gjorde sindsygt ondt når man skulle tisse og det skulle man 2-3 gange i timen eller mere.

Blev indlagt og skulle i en speciel antibiotika kur i 3 døgn med drop direkte ind i en blodåre det tog fra 30- 1 ½ time at løbe igennem, det hele var lidt mærkeligt for jeg blev også isoleret og måtte ikke dele wc eller stue med nogle.

Har desværre meget smalle blodåre i hænderne så droppen gjorde sindsygt ondt så den måtte skiftes og første gang var søndag nat ( kl. 24), en jordmoder skulle skifte den og det gjorde så ondt de kæmpede lidt med droppet men fik det endelig i kl. 24:30 men de havde lidt svært ved at få mig ned igen da jeg var helt ude af den pga. træthed og smerter i hånden af droppen. Da jeg skulle ud på wc igen for 10000 gang den dag gik vandet ca kl. 3 om natten.

Havde lidt veer men ikke noget af betydning.

Blev flyttet til fødegangen, men der skete ikke rigtig noget i løbet af morgnen og de kunne jo ikke flytte mig igen for så skulle de igang med at vaske bestemt af pga coli bacterien. Så kl. 10.30 skulle jeg hae drop igen og det gjorde bare så ondt igen, men de satte det til alligevel og igen var jeg svær at få ned på jorden igen. Efter en halv time begyndte de gode veer at komme så droppe var denne gang heldigvis hurtigt så jeg kunne konsentrere mig om veerne. de startede kl. 11 og tog bare til og til.

Kl. 13 begyndte jeg at presse og 13:05 fødte jeg en lille pige på 51 cm og 3360g og det føltes skønt da det var overstået.

Ingen bristninger eller andre fødselsproblemer. Så det var jo bare dejligt. Kom hjem onsdag efter sidste antibiotika kur.

Rigtig god december

Tillykke med Pigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.