Praletråden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

stm2812

Muhmi skriver:

Ja for søren da... Men må indrømme at jeg føler mig også meget lettere, det sagde jeg til min kæreste i går da vi var ude og gå... Jeg føler mig slet ikke ligeså tynget ned mod jorden som jeg ellers plejer... Så noget må der da være sket Men det kan jeg jo se på cm'erne Men skal altså lige hilse at sige at jeg stadig ammer så, de cm der er på brysterne, de er jo målt om aftenen sidst og jeg plejer ikke at amme i løbet af dagen, så de var nok mere fyldt med mælk dengang

Jeg tænkte også nok at det var derfor brystmålet var lidt større denne gang De har jo deres eget liv når man ammer

Men hvor er det bare lækkert du allerede kan mærke så stor en forskel. og det gør jo også at man er meget mere motiveret med en så stor forandring så hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Wimmie

AnneBJ skriver:

Sådan en skal vi vel også have??

Så lægger jeg ud:

Vægt 30. november: 79,4 kg

Vægt 2. december: 78,5 kg

Yay! 

Anmeld

2. december 2011

Muhmi

stm2812 skriver:

Jeg tænkte også nok at det var derfor brystmålet var lidt større denne gang De har jo deres eget liv når man ammer

Men hvor er det bare lækkert du allerede kan mærke så stor en forskel. og det gør jo også at man er meget mere motiveret med en så stor forandring så hurtigt

DET kan jeg... Lavede lige halvtreds mavebøjninger nu her...  Sidst jeg lavede mavebøjninger for ca. to uger siden kunne jeg kun lave ti... Haha!! Så et eller andet er der sket

Anmeld

2. december 2011

stm2812

Muhmi skriver:

DET kan jeg... Lavede lige halvtreds mavebøjninger nu her...  Sidst jeg lavede mavebøjninger for ca. to uger siden kunne jeg kun lave ti... Haha!! Så et eller andet er der sket

iiih sikke dog en gejst og gåpåmod du har dig. og sikke det dog betaler sig.. Synes virkelig det er rigtig flot gjort

Anmeld

2. december 2011

Liva

Hej

vægt 28/7: 87 kg (arghh, taget 17 kg på på 1½ år)

vægt 2/12: 71,3 kg

Ja, det går den gode vej endnu, men må indrømme jeg er temmelig meget i sukkerkrise lige for tiden, har ekstremt svært ved at bekæmpe trangen... Gode tips til at bekæmpe den modtages gerne. Jeg har haft ekstrem elevatorvægt de sidste 15 år, så det er virkelig en bitter pille at sluge at jeg ikke formår at holde den... gode tips hertil modtages også gerne...

Kh Liva

Anmeld

2. december 2011

FrkLarsen

AnneBJ skriver:

Sådan en skal vi vel også have??

Så lægger jeg ud:

Vægt 30. november: 79,4 kg

Vægt 2. december: 78,5 kg

jeg kan da også være med selvom jeg ikke holder nogen 'slankeplan' 

16/9-11 - 80kg

22/11-11 71kg 

Anmeld

4. december 2011

bobbles

hvad dag er der ny taberliste? nu da jeg har tabt mig 2,8 kg siden onsdag, må man så godt prale lidt?

Anmeld

4. december 2011

AnneBJ

hvad dag er der ny taberliste? nu da jeg har tabt mig 2,8 kg siden onsdag, må man så godt prale lidt?

Jeg ved ikke hovrnår der kommer ny taberliste!! Men ja!! Det må man i hvert fald! Hvor er du sej!

Anmeld

4. december 2011

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Puha, ja jeg skal jo vente heeelt til på mandag... Jeg træder simpelthen ikke op på en vægt herhjemme, da det jo er den samme vægt man skal hoppe på hver gang! Men har da lige målt mig

Før:

Lår (Hvor det er bredest): 80

Hofte: 139

Talje: 114

Bryst: 122

Overarm: 38

Navle: 136

Nu:

Lår: 79

Hofte:136

Talje: 111

Bryst: 120

Overarm: 37

Navle: 133

Såååååe, der er da sket en DEL med cetimeterne

Vil bare lige give dig kæmpe ros for at følge det i mål og ikke kg fordi mål siger mere end kg da muskler jo vejer mere end fedt og så er det super godt gået af dig !

Anmeld

4. december 2011

Muhmi

Frøken Christiansen skriver:

Mandag klokken 18.30 kommer taberlisten

Jeg opretter efter jeg har været hos ddv og blive vejet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.