Fristet her i december måned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. december 2011

bobbles

ja der er nok mange skønne kvinder herinde som gerne vil tabe sig, men igen tænker, hmm det er december hvad med alt mit jule slik? plejer at være en af dem, der simpelthen bare skal have både, nougat, marcipan, havregrynskugler( med både lurpak rigtig smør og fløde), men i år vil jeg lave som jeg også lavede sidste år, nemlig havregrynskugler, som i stedet er med latta, og intet fløde i, og de smager bare hammer godt, og dropper så mit marcipan og nougat i år, for vil virkelig gerne holde en god linie  man kan finde på en del godt jule slik uden at der er for meget fedt eller sukker i, som stadig smager godt, og igen man behøver jo ikke alt det juleslik, selvom forretningerne lokker med alt det juleslik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

lycly

December slik for mig er clementiner og nødder Fordi det spiser jeg KUN i december måned, så det er lidt ligesom slik, når man ikke normalt spiser det

Anmeld

2. december 2011

bobbles

LunaLykke skriver:

December slik for mig er clementiner og nødder Fordi det spiser jeg KUN i december måned, så det er lidt ligesom slik, når man ikke normalt spiser det

hehe ja rigtig nok, men jeg har virkelig været stor slem med slik, så skal stoppe helt med det, ihvertfald et stykke tid. fik af vide af en læge at det tager 3 måneder at komme af med en last om det så er slik eller smøger er underordnet

Anmeld

2. december 2011

bobbles

Frøken Christiansen skriver:

ja der er nok mange skønne kvinder herinde som gerne vil tabe sig, men igen tænker, hmm det er december hvad med alt mit jule slik? plejer at være en af dem, der simpelthen bare skal have både, nougat, marcipan, havregrynskugler( med både lurpak rigtig smør og fløde), men i år vil jeg lave som jeg også lavede sidste år, nemlig havregrynskugler, som i stedet er med latta, og intet fløde i, og de smager bare hammer godt, og dropper så mit marcipan og nougat i år, for vil virkelig gerne holde en god linie  man kan finde på en del godt jule slik uden at der er for meget fedt eller sukker i, som stadig smager godt, og igen man behøver jo ikke alt det juleslik, selvom forretningerne lokker med alt det juleslik

også var vi lige til min kærestes nevøs fødselsdag, uh hvor var der mange fristelser, lagkage, kage, småkager, men jeg nøjedes med en kop varm kakao, og nogen vindruer, ikke dårligt er så vild med den her nye vilje styrke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.