Smerter efter moderkagebiopsi/ligamentsmerter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.357 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Barbamama

Hej piger. Jeg skal lige have jeres besyv med her. I mandags fik jeg foretaget en moderkagebiopsi og det gjorde mega ondt. Efterfølgende havde jeg en del smerter. Tirsdag morgen havde jeg ingen smerter og jeg tog på arbejde. Jeg fik så ondt igen og måtte tage hjem. Onsdag var jeg ved lægen og blive tjekket og hun kunne ikke sige andet end at hun syntes jeg skulle tage den med ro resten af ugen. Hun sagde også at det kunne være ligamentsmerter. Jeg syntes bare ikke det gjorde SÅ ondt sidst jeg var gravid.

Er ligamentsmerter værre anden gang man er gravid?

Og er der andre der har fået en moderkagebiopsi? Hvor længe havde I ondt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Barbamama

Slet ingen???

Anmeld

4. december 2011

Frk Mig

Hej piger. Jeg skal lige have jeres besyv med her. I mandags fik jeg foretaget en moderkagebiopsi og det gjorde mega ondt. Efterfølgende havde jeg en del smerter. Tirsdag morgen havde jeg ingen smerter og jeg tog på arbejde. Jeg fik så ondt igen og måtte tage hjem. Onsdag var jeg ved lægen og blive tjekket og hun kunne ikke sige andet end at hun syntes jeg skulle tage den med ro resten af ugen. Hun sagde også at det kunne være ligamentsmerter. Jeg syntes bare ikke det gjorde SÅ ondt sidst jeg var gravid.

Er ligamentsmerter værre anden gang man er gravid?

Og er der andre der har fået en moderkagebiopsi? Hvor længe havde I ondt?

Hej .. 

min mor fik fortaget en for 3 år siden.. hun havde ondt i 3 dage efter .. hun fik ondt ca 1 time efter hun fik den lavet. Men der efter mærkede hun ikke noget .. 

Håber du kunne bruge svaret .. 

jeg venter vores nr 2 og mine smerter har faktisk været værre denne gang end første gang 

Anmeld

4. december 2011

Rockertand

michella80 skriver:

Slet ingen???

Mine ligamentsmerter var værst 1. gang.

Jeg gætter på, at du er nervøs for abortrisikoen ved moderkageprøven? Det er ikke andet at gøre end at aflaste og hvile og håbe, at du er blandt de ca. 99% (det er jo altså mange), som kommer igennem med godt resultat.

Anmeld

4. december 2011

Barbamama

Frk Mig skriver:

Hej .. 

min mor fik fortaget en for 3 år siden.. hun havde ondt i 3 dage efter .. hun fik ondt ca 1 time efter hun fik den lavet. Men der efter mærkede hun ikke noget .. 

Håber du kunne bruge svaret .. 

jeg venter vores nr 2 og mine smerter har faktisk været værre denne gang end første gang 

Tak. Ja jeg synes også jeg mærker mange flere smerter.

Jeg havde store smerter lige efter moderkageprøven og hele dagen. Det var bare træls det så blev ved.

Anmeld

4. december 2011

Barbamama

Rockertand skriver:

Mine ligamentsmerter var værst 1. gang.

Jeg gætter på, at du er nervøs for abortrisikoen ved moderkageprøven? Det er ikke andet at gøre end at aflaste og hvile og håbe, at du er blandt de ca. 99% (det er jo altså mange), som kommer igennem med godt resultat.

Ja det er fordi jeg har været lidt nervøs for i hvor lang tid jeg egentlig blev nødt til at holde mig i ro.

Vi HAR heldigvis fået et godt svar, så den stress er ude af kroppen. Pyha.... Jeg har været sygemeldt hele denne uge og har ligget ned det meste af tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.