Lige et lidt pinligt spørgsmål :$

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. december 2011

EKBJ

Jeg har her de sidste dage lagt mærke til at der kommer lidt væske ud af mit bryst. Og her idag prøvede jeg så og trykke, der kom en hvid væske ud.. Er det råmælk?? allerede?? 

er 17+3.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

MaleneJensen

Hejsa

Ja det kan godt lyde som Råmælk Jeg fik det også allerede da jeg ikke var særlig langt henne hvor det løb og løb så kan virkelig anfale dig af købe ammeindlæg og gå med for din egen skyld for det er lidt pinligt af stå et sted hvor man er løbet igennem trøjen

Anmeld

2. december 2011

EKBJ

MaleneJensen skriver:

Hejsa

Ja det kan godt lyde som Råmælk Jeg fik det også allerede da jeg ikke var særlig langt henne hvor det løb og løb så kan virkelig anfale dig af købe ammeindlæg og gå med for din egen skyld for det er lidt pinligt af stå et sted hvor man er løbet igennem trøjen

Tak for rådet.  
Det er ikke så voldsomt endnu, men undrede mig bare over hvad det kunne være.. og om det allerede kunne være råmælk for synes godt nok det er lidt tidligt.. Er det egentlig et godt tegn på at man så kan amme?  

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

EKBJ skriver:

Jeg har her de sidste dage lagt mærke til at der kommer lidt væske ud af mit bryst. Og her idag prøvede jeg så og trykke, der kom en hvid væske ud.. Er det råmælk?? allerede?? 

er 17+3.  

ja det kunne godt være råmælk.. men jeg ville også sige indlæg ville være en god ide.. men jeg hvade det også tidligt, og næsten 2 år efter min datter er kommer der stadig væske ud hvis jeg klemmer

Anmeld

2. december 2011

MaleneJensen

EKBJ skriver:

Tak for rådet.  
Det er ikke så voldsomt endnu, men undrede mig bare over hvad det kunne være.. og om det allerede kunne være råmælk for synes godt nok det er lidt tidligt.. Er det egentlig et godt tegn på at man så kan amme?  

Altså da jeg var gravid sagde alle det var et godt tegn på af man kunne amme og da jeg fik min pige var min mælk løbet til efter en dag og jeg ammede hende til hun var 8 måneder ca så ja vil da sige det et godt tegn

Anmeld

2. december 2011

stm2812

EKBJ skriver:

Tak for rådet.  

Du vil sagtens kunne amme selv om råmælken ikke viser sig i graviditeten. Min gjorde ikke, og min datter blev udelukkende ammet de første 4 måneder Har læst meget om at man bare skal tro på at man kan amme og ikke opgive på trods af at det kan gøre noget så ondt de første 3-4 uger.

Men hvis du gerne vil amme så klø på Selv synes jeg at jeg fik et helt specielt bånd med den bette når vi sad og hyggede os for os selv. Helt uforstyrrende

Anmeld

2. december 2011

Levi&LilysMor

Det lyder da til at det er råmælk, ellers ved jeg ikke lige hvad det skulle være ?  fik kun en lille smule men var i uge 20-30 kan ikke lige huske hvornår, men det blev ikke ved hele tiden  

Anmeld

2. december 2011

K&S

EKBJ skriver:

er 17+3.  

Det lyder helt sikkert som råmælk, det oplevede jeg også så tidligt i graviditeten og der var en anden bruger herinde, der meget pænt skrev:

"Jeps, du er nu officielt Nora malkeko"

Anmeld

2. december 2011

Mother-love

Ja det er råmælk det kunne jeg presse ud allerede da jeg var i uge 12. Ved nogen begynder det og løbe. Andre gør det ikke. Ved mig gjorde det ikke men jeg kunne presse noget ud.

Ps. Det er ikke er pinligt spørgsmål..

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

EKBJ skriver:

Tak for rådet.  

Jeg har også lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.