baby på shoppetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Glad Giraf

Hej piger...

Et teknisk spørgsmål her fra...

Min datter på knap syv uger, og jeg skal idag med mormor i Lyngby storcenter... vi har ikk mulighed for at have barnevogn med, da vi skal være flere i bilen...

Hvad ville i tage med? Vi skal selvfølgeligt have auto stolen med, men tanker at den er hård for ryggen hvis man skal sidde der i firetimer...
der ud over har vi en bære dele, men hvordan er den for hendes lille ryg i flere timer?
sidste mulighed er at hun skal ligge i liften i en indkøbsvognen og bumle rundt...

kom med et forslag, så et du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

An&Jo

jeg ville vælge at kombinere liften i vognen med bæreselen.. Lad autostolen blive i bilen, den har hun ikke godt af at sidde i for lang tid af gangen..
Det samme gør sig gældende for bæreselen, men den er god hvis hun bliver utilfreds nede i liften..

Anmeld

2. december 2011

AnneBJ

An&Jo skriver:

jeg ville vælge at kombinere liften i vognen med bæreselen.. Lad autostolen blive i bilen, den har hun ikke godt af at sidde i for lang tid af gangen..
Det samme gør sig gældende for bæreselen, men den er god hvis hun bliver utilfreds nede i liften..

Anmeld

2. december 2011

MissTas

Nina1988 skriver:

Hej piger...

Min datter på knap syv uger, og jeg skal idag med mormor i Lyngby storcenter... vi har ikk mulighed for at have barnevogn med, da vi skal være flere i bilen...

Hvad ville i tage med? Vi skal selvfølgeligt have auto stolen med, men tanker at den er hård for ryggen hvis man skal sidde der i firetimer...
der ud over har vi en bære dele, men hvordan er den for hendes lille ryg i flere timer?
sidste mulighed er at hun skal ligge i liften i en indkøbsvognen og bumle rundt...

en bæresele må du hvert fald ikke bruge mere end 20-30 min ad gangen, da den ikke er ret god for babys ryg .. så ville nok også tage en kombi af lift og selen

Anmeld

2. december 2011

Jakob'sMor

Nina1988 skriver:

Hej piger...

Jeg ville tage liften med og sætte i vognen hav en hyggelig dag

Anmeld

2. december 2011

Koen.

Jeg har tit haft min datter i liften i indkøbsvognen da hun var mindre man køre jo bare stille og roligt

Anmeld

2. december 2011

Maja_4000

An&Jo skriver:

En indkøbsvogn bumper jo ikke inde i et center .. Der plejer gulvene at være ret glatte

Anmeld

2. december 2011

Glad Giraf

Tusind tak for alle jeres svar...
Vi tager liften med og putter bære selen i pusle tasken for en sikkerheds skyld...

Rigtig go weekend til alle

Tak igen, har virkeligt vendt og drejet den inde i hovedet flere gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.