Nyt projekt på arb- hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2009

Fines mor

jeg har fået et ny projekt på arb. som skal gå ud på at lave en ryste sammen dag for et nyt område/ Enhed.

Jeg har førhen selv været deltager på nogle team buildingskurser, hvor vi bla. har roet i kano, leget med reb, været på skydebane osv.

Men er der nogle af jer, som har prøvet noget helt andet - som i syntes var skide skægt, og hvor man kom hinanden ved?

Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2009

KarinaIda

Fines mor skriver:

jeg har fået et ny projekt på arb. som skal gå ud på at lave en ryste sammen dag for et nyt område/ Enhed.

Jeg har førhen selv været deltager på nogle team buildingskurser, hvor vi bla. har roet i kano, leget med reb, været på skydebane osv.

Men er der nogle af jer, som har prøvet noget helt andet - som i syntes var skide skægt, og hvor man kom hinanden ved?

Helle

Hej.. På mit arbejde bowler vi som regel.. Men noget sjovt vi engang lavede til en julefrokost, var og ride rodeo.. Skide skægt..

Anmeld

23. februar 2009

fam.4xc

Fines mor skriver:

Helle

vi har haft en dag hvor vi lavede hatte - skide sjovt og hyggeligt... og slet ik noget vi skal bruge til noget i dagligdagen...

Anmeld

23. februar 2009

Fines mor

Jeg må nok lige sige, at alders gennemsnittet er ca. 50 år, så vi skal nok ikke på rodeo tyr *G*

Andre gode bud??

Der er lige ca. 75% kvinder, og resten mænd.

Anmeld

23. februar 2009

Nemesis

Ved ikke om du arb på et stor arb. plads med kantineordning..men på mit gamle arb. begyndte de at lave sådanne nogle ting i køkkenet. Ja det lyder måske underligt, men så mødtes de, fik præsenteret menuen at køkkenchefen og så skulle man samlet lavet mad til alle sammen.

Det kom der mange sjove ting ud af..og hyggen ved at sidde og spise noget man havde lavet i fælleskab var noget HELT andet end at spise "ude".

Ellers kan man jo høre restaurenter i området om de var villige til den slags.

God fornøjelse
:-) Sisse

Anmeld

23. februar 2009

Fines mor

ladydan1 skriver:

Ved ikke om du arb på et stor arb. plads med kantineordning..men på mit gamle arb. begyndte de at lave sådanne nogle ting i køkkenet. Ja det lyder måske underligt, men så mødtes de, fik præsenteret menuen at køkkenchefen og så skulle man samlet lavet mad til alle sammen.

Det kom der mange sjove ting ud af..og hyggen ved at sidde og spise noget man havde lavet i fælleskab var noget HELT andet end at spise "ude".

Ellers kan man jo høre restaurenter i området om de var villige til den slags.

God fornøjelse
:-) Sisse

Det prøvede jeg faktisk på et kursussted i Middelfart, meget hyggeligt :-)
Planen er det skal holdes ud af huset fra fredag eftermiddag, til evt. søndag morgen, da vi er en service enhed. Så vi kan ikke forlade vores plads før efter kl. 16.

Tak for dit input *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.