Endelig et opturs indlæg fra mig:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2011

Henriette Aaby

Jeg har sovet godt 2 nætter i streg Jubiii. Jeg har ikke ondt i min lænd og jeg kan holde ud igen at sidde ned, og føler faktisk at jeg har overskud i dag. Det er jo ikke mindre end fantastisk

Så min plan for i dag er at få vasket liften af med rodalon og få kigget på nogle af mine kontor kasser (flytterod) så babyværelset kan blive tømt. Og selvfølgelig at få pakket kalendergaverne ind til Maja

I går havde jeg Maja hjemme, hun var ikke helt på højkant. Vi julede med at pynte op og høre julemusik. Her bliver jeg igen mindet om hvorfor det er at jeg venter barn nr 2. Jeg elsker den lille piges selvskab. Hun er så sød og sjov, og fuld af sund krudt i r.... Det glæder jeg mig til at opleve igen

Ja det her "mor noget" bliver man altså høj i hatten af

Mange hilsner

Henriette 16 dage til termin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

delimus

Henriette Aaby skriver:

Jeg har sovet godt 2 nætter i streg Jubiii. Jeg har ikke ondt i min lænd og jeg kan holde ud igen at sidde ned, og føler faktisk at jeg har overskud i dag. Det er jo ikke mindre end fantastisk

Så min plan for i dag er at få vasket liften af med rodalon og få kigget på nogle af mine kontor kasser (flytterod) så babyværelset kan blive tømt. Og selvfølgelig at få pakket kalendergaverne ind til Maja

I går havde jeg Maja hjemme, hun var ikke helt på højkant. Vi julede med at pynte op og høre julemusik. Her bliver jeg igen mindet om hvorfor det er at jeg venter barn nr 2. Jeg elsker den lille piges selvskab. Hun er så sød og sjov, og fuld af sund krudt i r.... Det glæder jeg mig til at opleve igen

Mange hilsner

Dejligt med opturs dage  

Det er bare med at få det allerbedste ud af dem 

Håber du får nogle flere af dem i løbet af de næste 16 dage 

Jeg er så heldig, at det tidspunkt jeg har det allerbedst på, er når jeg sover, så får heldigvis min nattesøvn, for det går jo nok over lige om lidt ha ha 

Anmeld

2. december 2011

Henriette Aaby

delimus skriver:

Dejligt med opturs dage  

Det er bare med at få det allerbedste ud af dem 

Håber du får nogle flere af dem i løbet af de næste 16 dage 

Jeg er så heldig, at det tidspunkt jeg har det allerbedst på, er når jeg sover, så får heldigvis min nattesøvn, for det går jo nok over lige om lidt ha ha 

Ja det er det, og det var tiltrængt

Og jeg har faktisk fået noget fra hånden, hvilket er super, samtidig med jeg har fået hvilet mig en del. Det høre jo sig med

Ja det er med at få sovet godt inden de små kommer.

Vi var så heldig at Maja sov igennem fra hun var 3 uger, det kan vi jo nok ikke regne med sker igen

Anmeld

2. december 2011

Moms

Henriette Aaby skriver:

Mange hilsner

Dejligt for dig - og dejligt at høre det

Moms

Anmeld

2. december 2011

Henriette Aaby

Moms skriver:

Dejligt for dig - og dejligt at høre det

Moms

Jeps og tak skal du have.

Jeg synes jo med alle de tudeindlæg jeg har lavet på det sidste, skulle der også være et når det går som det skal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.