Leveringstid på barnevogne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.620 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. december 2011

NNL

Hej de damer...

Vil lige høre hvornår I bestiller barnevogn? Har lige læst et indlæg i en anden debat, hvor nogen skriver at der er 18 ugers leveringstid på en Odder Victory!!!! Vi har forelsket os i Odder Zip på X-dream stel (den kan være i bilen) Og så er den bare super fin og praktisk med lynlåsen... Men hvis der er 18 ugers lev. tid, skal man da ligesom snart igang, tænk hvis man føder for tidligt??? Er 17+3 i dag, så har fået lokket kæresten med i BabySam i eftermiddag (ligger 50 km væk). Så må vi lige få svar på det hele...

Men ville lige høre om I havde gjort jer nogle overvejelser? Eller om I køber brugt og undgår problemet?

fra Nadia og den barnevognsløse baby.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

N1

NNL skriver:

Hej de damer...

Vil lige høre hvornår I bestiller barnevogn? Har lige læst et indlæg i en anden debat, hvor nogen skriver at der er 18 ugers leveringstid på en Odder Victory!!!! Vi har forelsket os i Odder Zip på X-dream stel (den kan være i bilen) Og så er den bare super fin og praktisk med lynlåsen... Men hvis der er 18 ugers lev. tid, skal man da ligesom snart igang, tænk hvis man føder for tidligt??? Er 17+3 i dag, så har fået lokket kæresten med i BabySam i eftermiddag (ligger 50 km væk). Så må vi lige få svar på det hele...

Men ville lige høre om I havde gjort jer nogle overvejelser? Eller om I køber brugt og undgår problemet?

fra Nadia og den barnevognsløse baby.

Vi skal også have en odder zip på x-dream stel 

På odders hjemmeside står der at leveringstiden er 4 uger, men da jeg var inde og snakke med babysam sagde de at sort/råhvid kunne de næsten levere fra dag-til-dag da det er den mest solgte odder vogn 

Vi venter jeg Januar i håb om at der kommer en 2012 model 

Anmeld

2. december 2011

NNL

N1 skriver:

Vi skal også have en odder zip på x-dream stel 

På odders hjemmeside står der at leveringstiden er 4 uger, men da jeg var inde og snakke med babysam sagde de at sort/råhvid kunne de næsten levere fra dag-til-dag da det er den mest solgte odder vogn 

Vi venter jeg Januar i håb om at der kommer en 2012 model 

Okay tak, kunne simpelthen heller ikke forstå at det kunne være rigtigt at den skal bestilles inden man er halvvejs... Vil gerne have MD overstået inden jeg købet noget. Men vi tager alligevel ud og ser vognen, da vi kun har set den på nettet Det er lidt noget andet når man står med den, tror jeg. Og så er det jo bare så hyggeligt at gå rundt i baby butikker

I vil også have en ny så?

Tænker lidt at 2011 modellerne måske bliver lidt billigere i januar Skal alligevel bare have en neutral farve, så om kantbåndet er hvid eller råhvid er jeg ligeglad med

Anmeld

2. december 2011

N1

NNL skriver:

Okay tak, kunne simpelthen heller ikke forstå at det kunne være rigtigt at den skal bestilles inden man er halvvejs... Vil gerne have MD overstået inden jeg købet noget. Men vi tager alligevel ud og ser vognen, da vi kun har set den på nettet Det er lidt noget andet når man står med den, tror jeg. Og så er det jo bare så hyggeligt at gå rundt i baby butikker

I vil også have en ny så?

Tænker lidt at 2011 modellerne måske bliver lidt billigere i januar Skal alligevel bare have en neutral farve, så om kantbåndet er hvid eller råhvid er jeg ligeglad med

Ja, vi skal også have en helt ny 

Det kan godt være at der kommer lidt udsalg på dem  men tror desværre ikke at det er meget 

Vi skal også bare have en neutral, med hvidt kantbånd.

Skal I have jeres hjem inden fødslen eller henter i efter?

Anmeld

2. december 2011

NNL

N1 skriver:

Ja, vi skal også have en helt ny 

Det kan godt være at der kommer lidt udsalg på dem  men tror desværre ikke at det er meget 

Vi skal også bare have en neutral, med hvidt kantbånd.

Skal I have jeres hjem inden fødslen eller henter i efter?

Åh ja, det har jeg ikke helt taget stilling til endnu... Hvad gør I?

Jeg er ikke rigtig overtroisk med den slags ting, men tænker også lidt praktisk, at det da er ligeså nemt at have den stående hos dem Selvom det ikke lige er i den by vi bor i. Men det er i samme by som jeg skal føde, så mon ikke min kære svigerfar vil tage den med når han har set Baby, så den står her når vi kommer hjem

Jeg hører lige i BabySam i dag hvordan og hvorledes. Vil gerne ligesom have en plan over det i mit hoved, så jeg ikke står og skal finde ud af det hele når jeg ligner en kugle, eller hvis man nu skulle føde for tidligt...

Anmeld

2. december 2011

N1

NNL skriver:

Åh ja, det har jeg ikke helt taget stilling til endnu... Hvad gør I?

Jeg er ikke rigtig overtroisk med den slags ting, men tænker også lidt praktisk, at det da er ligeså nemt at have den stående hos dem Selvom det ikke lige er i den by vi bor i. Men det er i samme by som jeg skal føde, så mon ikke min kære svigerfar vil tage den med når han har set Baby, så den står her når vi kommer hjem

Jeg hører lige i BabySam i dag hvordan og hvorledes. Vil gerne ligesom have en plan over det i mit hoved, så jeg ikke står og skal finde ud af det hele når jeg ligner en kugle, eller hvis man nu skulle føde for tidligt...

Jamen vi havde besluttet at den skulle stå i babysam indtil jeg havde født, men nu er jeg i tvivil. Vi har ellers massere af plads her i huset, men vi er overtroiske  (Åndsvagt når barnevognen jo er hjemme ved barn nr. 2 )

Jeg har drømt 2 gange nu at det med barnevognen "går galt"

Første gang drømte jeg at barnevognen var GUL da vi hentede den fordi de havde lavet en fejl, og de først kunne levere den i sort når sommeren var forbi 

Anden gang drømte jeg at jeg fødte for tidligt, og derfor havde de den ikke på lager 

Så nu overvejer jeg lidt at få den opbevaret hos mine forældre (de bor 15 minutter herfra) 

Du må lige opdatere når du har været i babysam 

Anmeld

2. december 2011

NNL

N1 skriver:

Jamen vi havde besluttet at den skulle stå i babysam indtil jeg havde født, men nu er jeg i tvivil. Vi har ellers massere af plads her i huset, men vi er overtroiske  (Åndsvagt når barnevognen jo er hjemme ved barn nr. 2 )

Jeg har drømt 2 gange nu at det med barnevognen "går galt"

Første gang drømte jeg at barnevognen var GUL da vi hentede den fordi de havde lavet en fejl, og de først kunne levere den i sort når sommeren var forbi 

Anden gang drømte jeg at jeg fødte for tidligt, og derfor havde de den ikke på lager 

Så nu overvejer jeg lidt at få den opbevaret hos mine forældre (de bor 15 minutter herfra) 

Du må lige opdatere når du har været i babysam 

Så har vi været i BabySam... Vi er nu helt sikre på at det bliver zip-modellen på X-dream stel, den var såååå fin De siger leveringstid på ca 10 uger, og tilbyder også at opbevare den. Vi er meget velkomne til at hente lift i god tid, det samme med dyne, sengetøj, madrasser osv, hvis vi vælger den tilbehørspakke, som vi kiggede på derude. Så kan man nå at vaske det. Så tror det ender med at vi køber vogn, lift og tilbehørspakke til i alt ca 11.000 kr. Men vi venter til efter MD scanning 23 december

Hun sagde også at HVIS nogle udgående farver kommer på tilbud når de nye kommer (sidst i januar eller først i feb.), bliver de ikke sat ret meget ned. Så tror vi bestiller når vi er klar til det, så vi har styr på det...

Og de får nok lov at opbevare den, når man nu står i det, har man jo ikke lyst til at tage chancen og få den hjem. Tænk nu hvis der skulle ske noget.... Haha, det er tidligt man bliver pylrer-mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.