N1 skriver:
Jamen vi havde besluttet at den skulle stå i babysam indtil jeg havde født, men nu er jeg i tvivil. Vi har ellers massere af plads her i huset, men vi er overtroiske
(Åndsvagt når barnevognen jo er hjemme ved barn nr. 2
)
Jeg har drømt 2 gange nu at det med barnevognen "går galt"
Første gang drømte jeg at barnevognen var GUL da vi hentede den fordi de havde lavet en fejl, og de først kunne levere den i sort når sommeren var forbi 
Anden gang drømte jeg at jeg fødte for tidligt, og derfor havde de den ikke på lager 
Så nu overvejer jeg lidt at få den opbevaret hos mine forældre (de bor 15 minutter herfra)
Du må lige opdatere når du har været i babysam 
Så har vi været i BabySam... Vi er nu helt sikre på at det bliver zip-modellen på X-dream stel, den var såååå fin
De siger leveringstid på ca 10 uger, og tilbyder også at opbevare den. Vi er meget velkomne til at hente lift i god tid, det samme med dyne, sengetøj, madrasser osv, hvis vi vælger den tilbehørspakke, som vi kiggede på derude. Så kan man nå at vaske det. Så tror det ender med at vi køber vogn, lift og tilbehørspakke til i alt ca 11.000 kr. Men vi venter til efter MD scanning 23 december 
Hun sagde også at HVIS nogle udgående farver kommer på tilbud når de nye kommer (sidst i januar eller først i feb.), bliver de ikke sat ret meget ned. Så tror vi bestiller når vi er klar til det, så vi har styr på det...
Og de får nok lov at opbevare den, når man nu står i det, har man jo ikke lyst til at tage chancen og få den hjem. Tænk nu hvis der skulle ske noget....
Haha, det er tidligt man bliver pylrer-mor 
Anmeld