Er slet ikke i julestemning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. december 2011

MorDk

Hvorfor? Håber det kommer...!

Plejer at have pyntet op 1.søndag i advent... Men ikke i år.  Det er endnu ikke til at se skyggen af en julenisse her i det lille hjem. Hverken kæresten eller jeg har lyst til at pynte op...  Tanken om at vores søn alligevel piller det hele fra hinanden...gør ikke lysten større. MEN jeg tror nu alligevel vi må have fat i julekassen.  Der skal da jules lidt her i det lille hjem.

Andre som har det lidt på samme måde???

G l æ d e l i g  J U L

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Laura.

MorDk skriver:

Hvorfor? Håber det kommer...!

Plejer at have pyntet op 1.søndag i advent... Men ikke i år.  Det er endnu ikke til at se skyggen af en julenisse her i det lille hjem. Hverken kæresten eller jeg har lyst til at pynte op...  Tanken om at vores søn alligevel piller det hele fra hinanden...gør ikke lysten større. MEN jeg tror nu alligevel vi må have fat i julekassen.  Der skal da jules lidt her i det lille hjem.

Andre som har det lidt på samme måde???

G l æ d e l i g  J U L

Hehe.. jeg kunne have skrevet det indlæg.. Jeg plejer også at have pyntet op nu, men jeg er endnu ikke kommet sådan i julestemning. Jeg fandt julekasserne frem igår, men nu står de bare i gangen og står.. heh... Håber jeg snart kommer i julestemning..

Anmeld

2. december 2011

astridt

Har det på sammen måde.... Mon ikke det lige pludselig kommer

Anmeld

10. december 2011

MorDk

Nu har vi den 10.dec. og stadig ingen julestemning eller noget julepynt øvøv ...har dog snart tømt en hel pose Pebbernødder

Anmeld

10. december 2011

betjenten

MorDk skriver:

Nu har vi den 10.dec. og stadig ingen julestemning eller noget julepynt øvøv ...har dog snart tømt en hel pose Pebbernødder

Du er ikke den eneste.... Vi har først i dag sat et par nisser op, og ja det er kun fordi vi skal holde jul, og jeg har en hjemmefødsel liiiige om hjørnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.