blodtryk under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

Hvad ligger blodtrykket normalt på under graviditeten? synes ik jeg kan finde det på nettet?
Mit lå nemlig 110/? i 5. uge og igår i 15. uge lå det 128/? - jordmoder sagde det lå normalt, men jeg synes det var en stor forskel eller er det bare mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Ayasmor

mener at man normalt siger mellem 110-130/70-90. Som gravid er det normalt at det stiger lidt løbende.. Så umiddelbart ligger det okay, ihvertfald med det første tal.

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

mener at man normalt siger mellem 110-130/70-90. Som gravid er det normalt at det stiger lidt løbende.. Så umiddelbart ligger det okay, ihvertfald med det første tal.

Okay mange tak Så ligger det jo fint nok.. Håber det bliver indenfor grænsen, for er ik den store pillespiser, og har problemer nok med de daglige vitamin piller

Anmeld

1. december 2011

ESV

Anonym skriver:

Okay mange tak Så ligger det jo fint nok.. Håber det bliver indenfor grænsen, for er ik den store pillespiser, og har problemer nok med de daglige vitamin piller

Det lyder helt fint i mine øre, begge to.... Og du får jo ikke bare blodtryks medicin fordi det svinget lidt..

Anmeld

2. december 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Så længe det ikke er over 140/90,er alt normalt,så man kan ikke sige noget præcist omkring hvad blodtrykket skal være,det er jo også forskelligt fra person til person,hvor lavt/højt et blodtryk de har under normale omstændigheder.

Anmeld

2. december 2011

MiaLarsen

Det ligger normalt.. blotryk skal ligge på mellem 90-130.. der var en dag mit lå på 141.. det var så for højt så de ville holde ekstra øje med det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.