grøn · ært skriver:
Der er nogen der er heldige! :-P Jeg har aaaltid haft en alt for sød tand :-P Heldigvis ikke noget der kan ses (endnu..... 7-9-13?)
Hæhæ - nudler til natmad. Namnam. Det er også hurtigt lavet :-P Indtil videre har jeg ikke været den store natmads-fråder. Kun lidt i starten. Og det var rugbrød med pålægschokolade 
Jeg har haft meget mavelede og ikke rigtig lyst til noget, selvom jeg var enormt sulten. Og så har jeg haft grovædderi-symtompet hvor jeg spiste 2x morgenmad, 2x/3x middagsmad, aftensmad og så lige en hapser inden sengetid. (og så nogle gange pålægsmadder kl. 3-4 om natten :-P) Det er heldigvis long gone og jeg spiser nu helt normalt. OG, stadig snoller. Jeg håber ikke der er noget sukkersyge. Til nogen af os!
Jeg har også altid haft den meget søde tand, gerne med en plade marabou om dagen, og gerne et smut hos bageren også

Jo det kan ses, men ikke at jeg spiste SÅ meget

Jeg tror også at mit nat spiseri måske stammer fra, at jeg opdagede i 12. uge, at jeg havde mega kvalme + opkast op morgenen, hvis min mave knurrede for meget når jeg gik i seng. Spiser jeg ved midnat, har jeg "kun" kvalme lige når jeg står op, og ender hver morgen med hovedet i toilettet 3-4 gange, men så er jeg også frisk og uden kvalme osv. resten af dagen. Dog undrer jeg mig over at mit opkast kun er skum, og intet andet

Undskyld til sarte sjæle..

Og hvorfor har jeg det først efter 12. uge...

Anmeld