Hvem har født selv efter kejersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.899 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

Hej

jeg vil meget gerne høre om der er nogen herinde som har født normalt efter en kejersnit??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

ekebiv

Anonym skriver:

Hej

jeg vil meget gerne høre om der er nogen herinde som har født normalt efter en kejersnit??

knus

Jeg fødte normalt efter et AK og det gik fint og er en KÆMPE oplevelse

Kejsersnit stinker

Anmeld

1. december 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Hej

knus

Jeg har ikke.

Men min mor har. Jeg er ældst og født ved kejsersnit, begge mine brødre er født naturligt/normalt (eller hvad man nu kalder det)

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Jeg fødte normalt efter et AK og det gik fint og er en KÆMPE oplevelse

Kejsersnit stinker

Hvor langtid efter var det??

jeg skal føde til sommer men fik en akut kejersnit sidst for 2år siden

men er sååååååå bange denne her gang fordi jeg var indlagt 2dage fik 3gang sugekop op ingen ting hjælp.. jordemoder TROR min bækken var smal...men ved noget med 100procent noget

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Jeg har ikke.

Men min mor har. Jeg er ældst og født ved kejsersnit, begge mine brødre er født naturligt/normalt (eller hvad man nu kalder det)

Håber så meget jeg kan som din mor

Anmeld

1. december 2011

Mor til 2 drenge og 2 piger

Hej:-)

Jeg har født 3 gange efter et akut kejsersnit og der har ikke være noget problemer selv om jeg blev sat igang alle 3 gange.

Jeg ville til hver en tid vælger at født selv hvis jeg skulle have en til:-)

Hel og lykke.

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2 drenge og 2 piger skriver:

Hej:-)

Jeg har født 3 gange efter et akut kejsersnit og der har ikke være noget problemer selv om jeg blev sat igang alle 3 gange.

Jeg ville til hver en tid vælger at født selv hvis jeg skulle have en til:-)

Hel og lykke.

tak for svar.....men hvorfor blev du sæt igang?

Anmeld

1. december 2011

ekebiv

Anonym skriver:

Hvor langtid efter var det??

jeg skal føde til sommer men fik en akut kejersnit sidst for 2år siden

men er sååååååå bange denne her gang fordi jeg var indlagt 2dage fik 3gang sugekop op ingen ting hjælp.. jordemoder TROR min bækken var smal...men ved noget med 100procent noget

Jeg blev også sat i gang føste gang pga svangerskabsforgiftning. Jeg fik stikpiller i 4 dage før der skete noget, havde veer non stop i 12 timer, fik endelig epidural og lidt ro men det endte alligevel med AK efter ialt 18 timer  Jeg var indlagt 1 uge før og knap 1 uge efter.

Ved fødsel nr 2 ankom jeg med småveer og blev undersøgt kl 17, men var kun 1 cm åben. Blev undersøgt igen kl 18 og var 9 cm åben. Vandet gik kl 18.20 og han er født kl 18.50  Det var FANTASTISK og håber at det her 3. gang går lige så let

Anmeld

1. december 2011

Muffinmus

Fødte selv 20 mdr efter mi AKS uden problemer, det var en super god oplevelse for mig:-)

SKal helt sikkert føde igen selv hvis jeg kan den her gang:-)

Anmeld

2. december 2011

Livsmor

Fødte ved igangsættelse 2 gang, 2 år og 2 mdr efter AKS.

Hvis du skal sættes igang gøres det med ballon, og ikke stikpiller, når man har fået KS.

Håber for dig, at du får lov at føde selv. Også selvom, at jeg sagde til manden, at hvis vi skulle ha´ flere, så er det hans tur til at føde ;O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.