rådne valmed test!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

hva sker der lige for min G-test!! Jeg tog en valmed test og i ved sårn godt at der selvfølgelig dukker en streg op i den ene side for at sikre testen er anvendt korrekt....  men i den modsatte side altså den der laver en streg hvis der er fundet HCG, der kom en streg og var hel og forssvandt igen ?????????????????????????? den kom så hurtigt a jeg tænkte DAMN hvor er mit HCG højt..... og pist væk var den pludselig og så kom den anden streg frem og ellers var testen negativ ???? hvad fanden sker der !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

sweet

Anonym skriver:

hva sker der lige for min G-test!! Jeg tog en valmed test og i ved sårn godt at der selvfølgelig dukker en streg op i den ene side for at sikre testen er anvendt korrekt....  men i den modsatte side altså den der laver en streg hvis der er fundet HCG, der kom en streg og var hel og forssvandt igen ?????????????????????????? den kom så hurtigt a jeg tænkte DAMN hvor er mit HCG højt..... og pist væk var den pludselig og så kom den anden streg frem og ellers var testen negativ ???? hvad fanden sker der !

jeg har brugt dem mange gange men har aldrig været udsat for det der..

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

jeg har brugt dem mange gange men har aldrig været udsat for det der..

underligt..... den streg kom samtidig med at vinduet i testen var lidt lyerød og så forsvandt den igen stille og roligt

Anmeld

1. december 2011

sweet

Anonym skriver:

underligt..... den streg kom samtidig med at vinduet i testen var lidt lyerød og så forsvandt den igen stille og roligt

tror bare man generelt bare skal vente med at aflæse alle test indtil de har lagt mindst 1-2 min

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

tror bare man generelt bare skal vente med at aflæse alle test indtil de har lagt mindst 1-2 min

jaaa... Men da jeg var gravid med min datter kom den på samme måde, men forsvandt ikke .. underligt alligevel hehe

Anmeld

1. december 2011

sweet

Anonym skriver:

jaaa... Men da jeg var gravid med min datter kom den på samme måde, men forsvandt ikke .. underligt alligevel hehe

ja underligt er det da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.