Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har brugt den en gang..Den er i str. Xl og af uld.. rigtig flot og feminin til den store mave.. man kan bruge den selv om man ikke har så meget eller hvis man er højgravid.. Billed af min egen kan jeg sende på mms hvis du er interesseret da mit kamera driller mig og er i stykker med usb'en.. Men her er der billed af den..Byd på den.. den er som ny men sælges billigt.. evt byt med tøj str. 86 til pige..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor bor du henne?
katrineoerum skriver: Hvor bor du henne?
Kalundborg Men hvis du bor i nærheden eller slagelse, holbæk, vig eller noget i nærheden kan jeg godt levere mod mer pris
jeg bor i københavn. Hvis du boede i nærheden ville jeg bare lige have prøvet den for jeg er lidt i tvil om den er for stor
Hej jeg er meget interesseret i jakken lige den str og model jeg har ledt efter... Hvor meget vil du ca. have for den? Har desværre ikke noget babytøj jeg kan bytte med...
Jamillah skriver: Hej jeg er meget interesseret i jakken lige den str og model jeg har ledt efter... Hvor meget vil du ca. have for den? Har desværre ikke noget babytøj jeg kan bytte med...
Den er også super fin!! Og man kan bruge den både først og sidst i graviditeten.. ja og endda efter.. Jamen hvad med 270 inkl porto??
Det lyder som en aftale kan jeg ansøge dig, så vi kan lave aftale privat så?
forresten er der lynlås i jakken eller er det med knapper
Jamillah skriver: Det lyder som en aftale kan jeg ansøge dig, så vi kan lave aftale privat så?
Ja selvfølgelig der er knapper i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128