Nu forstår vi bedre...... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Janni.

Silas har de sidste 3 uger sovet virkelig af h til..!! Han har været snottet og feberramt. Feberen er borte men snotten er her stadig 

Her til aften ser jeg så 2 små fortænder som er brudt igennem, 1 foroven og 1 forneden, og sørme om der ikke er en fortand mere på vej.  Vildt, altså 3 tænder som er i fuld sving. Så tror jeg pokker han vågner så ofte om natten og er ulykkelig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

CA

Det er altid rart med en forklaring! Håber I får sovet lidt i nat så

Har I prøvet at hæve hovedenden? Der kan nemlig godt danne sig et tryk i løbet af natten når man sådan laver tænder.

Anmeld

1. december 2011

PeruBaby

Fint at I nu ved hvad de søvnløse nætter skyldes Og når man ved at det går over igen når det "bare" er bisserne, så kan man ligesom bedre klare det igen, ikke? Håber på bedre nattesøvn til hele familien

Anmeld

1. december 2011

Janni.

Carina87 skriver:

Det er altid rart med en forklaring! Håber I får sovet lidt i nat så

Har I prøvet at hæve hovedenden? Der kan nemlig godt danne sig et tryk i løbet af natten når man sådan laver tænder.

Den er hævet i forvejen pga snotten  Håber også natten bliver lidt nemmere i nat 

Anmeld

1. december 2011

Janni.

PeruBaby skriver:

Fint at I nu ved hvad de søvnløse nætter skyldes Og når man ved at det går over igen når det "bare" er bisserne, så kan man ligesom bedre klare det igen, ikke? Håber på bedre nattesøvn til hele familien

Ja det giver ligesom fornyet energi og en vis form for glæde 

Anmeld

4. december 2011

piadas

Dejligt at I fandt ud af, hvorfor han opførte sig sådan!

De sidste uger op til, Ida får tænder, sover vi heller ikke. Det starter med rød numse 3-4 uger før, som bliver afløst af snot, som igen bliver afløst af ingen søvn i ca. 2 uger...

Hun har faktisk lige haft lidt rød numse, og er nu snottet, så gad vide, om der er flere tænder på vej?!

Anmeld

4. december 2011

Janni.

piadas skriver:

Dejligt at I fandt ud af, hvorfor han opførte sig sådan!

De sidste uger op til, Ida får tænder, sover vi heller ikke. Det starter med rød numse 3-4 uger før, som bliver afløst af snot, som igen bliver afløst af ingen søvn i ca. 2 uger...

Hun har faktisk lige haft lidt rød numse, og er nu snottet, så gad vide, om der er flere tænder på vej?!

Åh det kunne da sagtens være, håber i får lidt mere søvn denne gang hvis det er tænder der rører på sig. 

Her er vi oppe 1-2 gange i timen om natten, åh jeg savner min nattesøvn. 

Snotten var på vej væk, men nu er den kommet retur på fuld skrald. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.