Mormilla skriver:
Min søn er ved at få flere tænder, så han`s numse er meget rød!!! Han har nogen store pletter hvor der ikke er hud. Har prøver med tjære creme, zink salve og div. Er der nogen som har et godt råd??? Ved slet ikke hvad jeg skal gøre mere...
WELEDA!!!! Det eneste eneste eneste jeg kunne få bugt med rød numse ved med Idun. Jeg prøvede det, fordi jeg fik en lille prøvepakke, med numsesalven(den hvide), børnecremen og olien.
Alle delene er rigtig rigtig gode...
Det skal være WELEDA CALENDULA serien. (Calendula er det latinske ord for morgenfrue og morgenfrue er jo godt for ALT! Derudover er der e-vitamin i, der også hjælper på at sår-heling).
Når numsen helt hænger i laser, så oplevede jeg en god idé var at forsigtigt vaskede den med lunkent vand, derefter masserede jeg den med morgenfrue olien og lade den få luft bagefter. Når den har fået luft i en times tid eller noget, så smøre numse-cremen på... og bleen på igen. Det burde altså virke

Men WELEDA CALENDULA serien. Det er det ALLER ALLER MEST fantastiske af alt. Jeg bruger det stadig til det hele. Hvis hænderne sprækker eller er tøre, hvis man har let lidt udslet, alt muligt forskelligt. Små-sår, skræmmer osv. (nu er vi bare gået over til børnecremen og ikke numse-cremen.) også godt, når større piger skal lære at tørre sig selv, så kan de godt blive røde i perioder også. Så bruger vi det også der.

Held og Lykke
Anmeld