Gravide i viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Gaia

Kruse90 skriver:

Jeg vil også være med
Jubii med andre i denne omegn
Jeg bor i Vorning
Mellem randers og viborg. Går på handelsskolen i Viborg og har termin 4 maj

Det kunne bare være så dejlig

Du skal da være så velkommen sender da også lige en pb til dig   sådan en præsentation. Jo rart at vide hvem hinanden er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

tioyv

Gaia skriver:

Nogle gravide fra viborg?? Med termin i vinter/ forår?  Kunne være hygge at mødes med andre som venter sig og som mna evt. Kunne finde ud af noget med i barslen. Evt. En the klub eller bio klub eller anden hyggelig klub  

jeg er fra viborg og har termin 18 marts og går på barsel 17 februar, med mindre jeg blir sygemeldt inden.. arbejder som maler så ved ikk om jeg kan holde til det så lang tid..

ps du har termin på min fødselsdag

Anmeld

2. december 2011

Gaia

tioyv skriver:

jeg er fra viborg og har termin 18 marts og går på barsel 17 februar, med mindre jeg blir sygemeldt inden.. arbejder som maler så ved ikk om jeg kan holde til det så lang tid..

Det var da lidt pudsigt håber også han kommer der og ikke den 12 hvor min datter har fødselsdag . Sender da lige en pb til dig osse  

Anmeld

2. december 2011

Gaia

LotteN skriver:

Jeg er også fra viborg og venter nr. 2 den 21. marts.

Hejsa sender da også lige en pb til dig jeg hedder sarah, er 30 og bor sammen med kæresten og vores datter på 20 måneder. Hvor gammelt er dit første barn? Hvor bor du i viborg?  Jeg synes det kunne være smadder hygsomt at finde nogle gravide her fra byen/ omegnen og følges med i graviditeten og efter. Sådan en flok man kan snak baby, varn, graviditet og fødsel med, og som vil synes det er lige sp interessant som en selv . Jeg tænker at jan. Måned kunne være et godt tidspunkt evt. At mødes. Så vil prøve at arrangere noget med cafe  

Anmeld