Gravide i viborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Gaia

Kruse90 skriver:

Jeg vil også være med
Jubii med andre i denne omegn
Jeg bor i Vorning
Mellem randers og viborg. Går på handelsskolen i Viborg og har termin 4 maj

Det kunne bare være så dejlig

Du skal da være så velkommen sender da også lige en pb til dig   sådan en præsentation. Jo rart at vide hvem hinanden er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

tioyv

Gaia skriver:

Nogle gravide fra viborg?? Med termin i vinter/ forår?  Kunne være hygge at mødes med andre som venter sig og som mna evt. Kunne finde ud af noget med i barslen. Evt. En the klub eller bio klub eller anden hyggelig klub  

jeg er fra viborg og har termin 18 marts og går på barsel 17 februar, med mindre jeg blir sygemeldt inden.. arbejder som maler så ved ikk om jeg kan holde til det så lang tid..

ps du har termin på min fødselsdag

Anmeld

2. december 2011

Gaia

tioyv skriver:

jeg er fra viborg og har termin 18 marts og går på barsel 17 februar, med mindre jeg blir sygemeldt inden.. arbejder som maler så ved ikk om jeg kan holde til det så lang tid..

Det var da lidt pudsigt håber også han kommer der og ikke den 12 hvor min datter har fødselsdag . Sender da lige en pb til dig osse  

Anmeld

2. december 2011

Gaia

LotteN skriver:

Jeg er også fra viborg og venter nr. 2 den 21. marts.

Hejsa sender da også lige en pb til dig jeg hedder sarah, er 30 og bor sammen med kæresten og vores datter på 20 måneder. Hvor gammelt er dit første barn? Hvor bor du i viborg?  Jeg synes det kunne være smadder hygsomt at finde nogle gravide her fra byen/ omegnen og følges med i graviditeten og efter. Sådan en flok man kan snak baby, varn, graviditet og fødsel med, og som vil synes det er lige sp interessant som en selv . Jeg tænker at jan. Måned kunne være et godt tidspunkt evt. At mødes. Så vil prøve at arrangere noget med cafe  

Anmeld

2. december 2011

Gaia

Jeg tænker at vi prøver at arrangere møde i start jan. På cafe hvad siger I til det? ih bliver så hyggeligt.  

Anmeld

2. december 2011

tioyv

Gaia skriver:

Jeg tænker at vi prøver at arrangere møde i start jan. På cafe hvad siger I til det? ih bliver så hyggeligt.  

hvis ikk jeg skal andet er jeg helt klar frisk

Anmeld

2. december 2011

Gaia

tioyv skriver:

hvis ikk jeg skal andet er jeg helt klar frisk

Super jeg finder lige en dato og smider ind i løbet af weekenden her . Så hpber jeg så mange kan. . Ellers er der helt sikkert rum for ændring eller flere møder  

Anmeld

2. december 2011

Gaia

Nå går lige lidt mere end weekenden. Skal lige have noget på plads i jan. Men vender tilbage med en dato i løbet af den næste uge . Ok  

Anmeld

3. december 2011

lotte32

Hej, jeg bor i Skals og venter mit 3. barn her den 28. dec.  hvis ikke han kommer før 

Lotte Ø.

Anmeld

3. december 2011

LotteN

tioyv skriver:

Så har vi jo termin utrolig tæt på hinanden, vi kan jo ende på fødegangen samtidig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.