Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til 2 drenge og 2 piger skriver: Amalie. Wilma. Karen. Ingeborg. Ester. Alma.
Amalie.
Wilma.
Karen.
Ingeborg.
Ester.
Alma.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
l.kjoeller skriver: Jeg Har ved en fostervandsprøve fundet ud af jeg venter en lille pige, stik i imod hvad jeg troede. har lidt svært ved at komme på pigenavne. har en ide om hun skal hede kirstine til mellem navn så hvis i har nogle ideer der kunne passe med det ??? Mine egne tanker:frejalivamilla
Jeg Har ved en fostervandsprøve fundet ud af jeg venter en lille pige, stik i imod hvad jeg troede. har lidt svært ved at komme på pigenavne. har en ide om hun skal hede kirstine til mellem navn så hvis i har nogle ideer der kunne passe med det ??? Mine egne tanker:frejalivamilla
Tillykke med den lille pige
Her er min navneliste
Barnepigen skriver: Tillykke med den lille pige Her er min navneliste KarolineLaurine Eline Naja/Naia/Naya/Naija Merle Maya/Maia/Maja/Maija Aya Augusta Fransiska Mynthe Rebekka Astrid Marie Mathilde Rasmine Mikkeline Lærke Celina Isabella Filippa Kathrine JulieLaura Melanie EmmelieSigridAngela
l.kjoeller skriver: 1000 tak og tak for navnelisten.. altid godt med noget inspiration
1000 tak og tak for navnelisten.. altid godt med noget inspiration
Ja det altid rart når man ikke lige kan finde navnet
- Carina
- Celina
- Eva
- Majse
- Filucca
- Kamilla
- Nathalie
- Yasmina
MillesMor111010 skriver: Mille (hedder min egen datter)AlmaMasja
Mille (hedder min egen datter)AlmaMasja
FrkLarsen skriver: - Carina - Celina - Eva - Majse - Filucca - Kamilla - Nathalie - Yasmina
l.kjoeller skriver: Også vild med navnet mille - og milla da det er lidt anderledes 1000 tak for ideer
Også vild med navnet mille - og milla da det er lidt anderledes 1000 tak for ideer
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128