Mærker ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Gaia

Ih de sidste to ugs tid har jeg rigtig mærket ham sparke og idag kunne man se det uden på maven Er 19+6 . Det er alligevel tidligt når jeg har kunne mærke ham siden uge 18 og moderkagen skulle ligge foran..bum bum en rigtig sparker eller også er moderkagen flyttet ud til en af siderne. Man har jo lov at håbe. Så længe den ikke vokser nedad. Skal til scanning på mandag. Glæder mig.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Nettemor

det er bare noget af det fedeste når man skal mærke liv

spørger måske dumt men hvorfor må den ikke flytte sig ned af? er der så fare for at 'lukke hullet'?

Anmeld

1. december 2011

Gaia

nettemor skriver:

det er bare noget af det fedeste når man skal mærke liv

spørger måske dumt men hvorfor må den ikke flytte sig ned af? er der så fare for at 'lukke hullet'?

Ja hvis den dækker udgangen, kan man ikke føde verginalt. Så håber absolut ikke den gør det. Men synes det er vildt jeg allered kan mærke ham hvis moderkagen ligger på forvæggen. Derfor tror jeg at den er rykket ud til siden. Satser på at få det at vide på mandag hvor den ligger  

Anmeld

1. december 2011

stm2812

Gaia skriver:

Ja hvis den dækker udgangen, kan man ikke føde verginalt. Så håber absolut ikke den gør det. Men synes det er vildt jeg allered kan mærke ham hvis moderkagen ligger på forvæggen. Derfor tror jeg at den er rykket ud til siden. Satser på at få det at vide på mandag hvor den ligger  

Min lå også foran men den rykkede sig heldigvis. og var til en ekstra scanning i uge 32 hvor jeg fik at vide at der intet problem var i at føde normalt nu ... JUHUUUU ! det var lige det man gerne ville høre  Men jeg begyndte også at kunne se sparkene omkring uge 20.. Og mærkede også den bette noget før. men har hørt at hvis man er spinkel (skal lige siges at det er jeg ikke ), men så er det nemmere at kunne se og mærke den bette sparke.  

Og det er da bare den dejligste følelse i graviditeten. Når man rigtig får bekræftet man har en bebs derinde..

Anmeld

1. december 2011

Gaia

stm2812 skriver:

Min lå også foran men den rykkede sig heldigvis. og var til en ekstra scanning i uge 32 hvor jeg fik at vide at der intet problem var i at føde normalt nu ... JUHUUUU ! det var lige det man gerne ville høre  Men jeg begyndte også at kunne se sparkene omkring uge 20.. Og mærkede også den bette noget før. men har hørt at hvis man er spinkel (skal lige siges at det er jeg ikke ), men så er det nemmere at kunne se og mærke den bette sparke.  

Og det er da bare den dejligste følelse i graviditeten. Når man rigtig får bekræftet man har en bebs derinde..

Er ikke spinkel, men heller ikke stor. Er bare så spændt på hvor den ligger. Gad vide om jeg også skal til ekstra scanning når den lå på forvæggen for en måned siden. 

Anmeld

1. december 2011

stm2812

Gaia skriver:

Er ikke spinkel, men heller ikke stor. Er bare så spændt på hvor den ligger. Gad vide om jeg også skal til ekstra scanning når den lå på forvæggen for en måned siden. 

Jeg fik i hvert fald den i uge 32. Men det fik jeg af vide allerede ved MD scanningen at jeg skulle ... Men er helt vildt dejligt at få af set den bette igen når man er så langt henne og i forvejen meget utålmodig..

Håber for dig at alt er som det skal være og du kan føde på 'normal' vis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.