arrr :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Koen.

Åh pige, til hver skanning har lille Liam lagt direkte oven på min blære, men nu hvor Han bliver større så resultere det bare i at jeg føler tissetrang konstant troede først det var blærebetændelse for skal tisse konstant og der kommer så ikke mere end 5 dråber, men nej det er bare Liam der hygger

Og når Han så samtidig sparker i blæren og lige i lysken ja så bør jeg jo nærmest på toilettet

Andre med bøllebabyer der putter godt på blæren

Tanja, Lærke og baby Liam ( 16+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

l.kjoeller

tanja. skriver:

Åh pige, til hver skanning har lille Liam lagt direkte oven på min blære, men nu hvor Han bliver større så resultere det bare i at jeg føler tissetrang konstant troede først det var blærebetændelse for skal tisse konstant og der kommer så ikke mere end 5 dråber, men nej det er bare Liam der hygger

Og når Han så samtidig sparker i blæren og lige i lysken ja så bør jeg jo nærmest på toilettet

Gør min lille pige i den grad også. Lidt frustrerene at skulle rende på toilet hele tiden

Anmeld

1. december 2011

EKBJ

tanja. skriver:

Sådan har min bebse også lagt de sidste par uger!!<3

Anmeld

1. december 2011

grøn · ært

hehe - jeps. Og jeg forstår nu, hvorfor det hedder tisse trang  

Anmeld

2. december 2011

Koen.

l.kjoeller skriver:

RRiRigRigyRigyi

Gør min lille pige i den grad også. Lidt frustrerene at skulle rende på toilet hele tiden

Rigtig fustrerende! Her hjemme sover min datter endnu ikke igennem, så er oppe en del gange, men når man så os skal tisse hele tiden bliver det ikke til meget søvn

Anmeld

2. december 2011

Koen.

grøn · ært skriver:

hehe - jeps. Og jeg forstår nu, hvorfor det hedder tisse trang  

Haha ja, i højeste grad

Anmeld

2. december 2011

viben

Tror bestemt også at jeg er med i den klub!!

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

tanja. skriver:

Rigtig fustrerende! Her hjemme sover min datter endnu ikke igennem, så er oppe en del gange, men når man så os skal tisse hele tiden bliver det ikke til meget søvn

Nej de forbereder os nok tidligt på at skulle op om natten

Anmeld

2. december 2011

Koen.

l.kjoeller skriver:

Nej de forbereder os nok tidligt på at skulle op om natten

Det har jeg været vant til i snart 20 mdr så det går nok, et barn fra eller til der vågner om natten

Anmeld

2. december 2011

l.kjoeller

tanja. skriver:

Det har jeg været vant til i snart 20 mdr så det går nok, et barn fra eller til der vågner om natten

hehe ja. men er første gang for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.