kun 90 dage tilbage <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. december 2011

<3

Puha min søn 4 års undersøgelse er nu vel overstået! 115 cm men tror han dukkede sig lidt den lille mand 18 kg og bare fin. Der blev testet hørelse, syn og alt muligt andet og han syntes bare det var spændende og var så dygtig. Da vi kom til MFR så blev han lidt bekymret men han klarede bare så fint. Græd ikke eller noget. Sagde selvfølgelig "AV!" men det var også det...

Så er det også 90 dage til termin i dag! <3 Kun 90 dage!!!! Det er ikke længe!

Det er OGSå i dag at pakkekalenderen blev åbnet og det var en stor succes! Det var en opgavebog (5-7år) og han er allerede godt igang <3

Nu hygger vi resten af dagen - ligenu med en julefilm (julehunden) Og senere skal vi ud og kigge på en ladcykel Så en dag med lidt for os alle

Ha en god dag allesammen <3 Glædelig 1. december! <3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Puha min søn 4 års undersøgelse er nu vel overstået! 115 cm men tror han dukkede sig lidt den lille mand 18 kg og bare fin. Der blev testet hørelse, syn og alt muligt andet og han syntes bare det var spændende og var så dygtig. Da vi kom til MFR så blev han lidt bekymret men han klarede bare så fint. Græd ikke eller noget. Sagde selvfølgelig "AV!" men det var også det...

Det er OGSå i dag at pakkekalenderen blev åbnet og det var en stor succes! Det var en opgavebog (5-7år) og han er allerede godt igang <3

Nu hygger vi resten af dagen - ligenu med en julefilm (julehunden) Og senere skal vi ud og kigge på en ladcykel Så en dag med lidt for os alle

90 dage!!! hold da fast nej det er det ikke når man lige tænker over det

Min sidste milepæl var den 28. nov da jeg rundede 5 måneder - så der er et par dage til den næste

jeg ser frem til at komme i tredje trimeste anden trimester er da verdens længste i hele verden

Og selv dejlig 1. december

Anmeld

1. december 2011

MisMille

mrs X skriver:

Fuck så har jeg kun 99 dage til termin  

Lyder som om I har en rigtig dejlig hygge dag, og fedt det gik godt med 4 års undersøgelse  

Jeg har været til 2 læge besøg i dag, og alt er fint  han fandt hjertelyd med det sammen, har sådan en hyggelig læge, så man bliver helt afslappe og rolig.. og selv om jeg kun har taget 1 kg på, er min mave vokset det den skal   DEJLIGT

Glædelig 1. December  

Anmeld

2. december 2011

<3

Giraffen skriver:

90 dage!!! hold da fast nej det er det ikke når man lige tænker over det

Min sidste milepæl var den 28. nov da jeg rundede 5 måneder - så der er et par dage til den næste

jeg ser frem til at komme i tredje trimeste anden trimester er da verdens længste i hele verden

Og selv dejlig 1. december

HAHAHA ja det er ret langt! Mest fordi det faktisk er længere end de andre to

Men jo det er vildt som tiden pludselig flyver afsted...!

kh Kirsten

Anmeld

2. december 2011

<3

MisMille skriver:

Fuck så har jeg kun 99 dage til termin  

Lyder som om I har en rigtig dejlig hygge dag, og fedt det gik godt med 4 års undersøgelse  

Jeg har været til 2 læge besøg i dag, og alt er fint  han fandt hjertelyd med det sammen, har sådan en hyggelig læge, så man bliver helt afslappe og rolig.. og selv om jeg kun har taget 1 kg på, er min mave vokset det den skal   DEJLIGT

Glædelig 1. December  

Ja vi havde en ret hyggelig dag så det var en lettelse ovenpå vaccineringen som bestemt ikke var rar jo for den lille mand...

Ja jeg er jo oppe på 7 kg ved sidste tælling! Men det hele sidder på bryster og mave så jeg er okay med det. Og har et par kilo til inden jeg når min grænse som er på 10 kg så det er okay

Og ja det går bare så stærkt!

Kh Kirsten

Anmeld

2. december 2011

Giraffen

mrs X skriver:

HAHAHA ja det er ret langt! Mest fordi det faktisk er længere end de andre to

Men jo det er vildt som tiden pludselig flyver afsted...!

kh Kirsten

jeg troede man delte det op i tre lige store dele? altså 3x3 måneder? de første par uger er så en foræring fordi man ikke ved man er gravid der endnu, men ellers troede jeg da det var lige delt ? så føler man sig da lidt mindrebegavet hihi

Anmeld

8. december 2011

<3

Giraffen skriver:

jeg troede man delte det op i tre lige store dele? altså 3x3 måneder? de første par uger er så en foræring fordi man ikke ved man er gravid der endnu, men ellers troede jeg da det var lige delt ? så føler man sig da lidt mindrebegavet hihi

Nårh ej det skal du slet ikke. Hvor skulle du også vide det fra?

Nej det er så vidt vides delt op efter fosterskøn. 1. trimester er embryo, 2. trimester er foster og 3. trimester er der hvor man forventer et levedygtigt barn dvs at det "kun" tager på i 3. trimester men er færdigudviklet

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Nårh ej det skal du slet ikke. Hvor skulle du også vide det fra?

Nej det er så vidt vides delt op efter fosterskøn. 1. trimester er embryo, 2. trimester er foster og 3. trimester er der hvor man forventer et levedygtigt barn dvs at det "kun" tager på i 3. trimester men er færdigudviklet

aha på den måde så er det allerede uge 28 eller deromkring at tredje trimester sparker igang ik?

Anmeld

8. december 2011

<3

Giraffen skriver:

aha på den måde så er det allerede uge 28 eller deromkring at tredje trimester sparker igang ik?

Jep uge 28+0 - er selv 28+1 nu og i 3. og sidste trimester

Anmeld

8. december 2011

Giraffen

mrs X skriver:

Jep uge 28+0 - er selv 28+1 nu og i 3. og sidste trimester

wuhuu så er der ikke så længe til tredje trimester som jeg troede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.