Tryghedsscanning eller selvbetalt scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Stine C

Jeg overvejer det godt nok meget, altså om vi skal købe os til en scanning inden nakkefoldsscanningen i 12. uge. Min kæreste har sagt, at det kan vi godt, men at det er op til mig.

Køber I en scanning eller venter I til de scanninger, man får tilbudt gratis?

Og, er der nogen, der kan anbefale en scanningsklinik i nærheden af Århus og ved hvad det ca. er rimeligt at betale for sådan en scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

sarahjylland

Vi har været til 2 stk scan nu. Jeg er i uge 9. Men jeg har også mistet 3 gange efter min søn fra 2008. Så de holder øje med mig

Anmeld

1. december 2011

Stine C

sarahjylland skriver:

Vi har været til 2 stk scan nu. Jeg er i uge 9. Men jeg har også mistet 3 gange efter min søn fra 2008. Så de holder øje med mig

Det kan jeg godt forstå, de gør. Men så køber du vel heller ikke endnu flere scanninger?

Anmeld

1. december 2011

sarahjylland

Æh nej jeg skal igen på onsdag men det er heller ikke selvbetaling Personligt er min holdning at de 2 gratis man får tildelt "nok" og at få flere er pjat. Men hvis man som os eller andre har haft problemer så er det ok. Der er mange der får psykiske problemer hvis der har været for meget dårligt

Anmeld

1. december 2011

Stine C

sarahjylland skriver:

Æh nej jeg skal igen på onsdag men det er heller ikke selvbetaling Personligt er min holdning at de 2 gratis man får tildelt "nok" og at få flere er pjat. Men hvis man som os eller andre har haft problemer så er det ok. Der er mange der får psykiske problemer hvis der har været for meget dårligt

Ja, jeg har ikke været gravid før, men går jo alligevel med en lyst til at finde ud af, om alt er ok. Hvis man fx har haft en MA, så har man selvfølgelig endnu mere brug for at vide, at det hele er i orden

Anmeld

1. december 2011

Oenskebaby

Jeg skal til en selvbetalt scanning på mandag - jeg har personligt brug for at vide at der er hjerteblink og at alt er okay.

Jeg synes absolut at selvbetalte scanninger er en fin mulighed at have, og skal sikkert også have en 3d/4d senere i graviditeten.

Anmeld

1. december 2011

Blirnokaldrigfru

Jeg har betalt en scanning selv, hvor jeg fik en gratis opfølgning som jeg skal til på onsdag. Jeg var til en gratis scanning på sygehuset idag, så får i alt 3 scanninger. Jeg mistede sidste gang, så er denne gang meget obs på hvad der sker, og har behov for at holde mig lidt opdateret!

Anmeld

2. december 2011

babyone

Vi har været i behandling, så får en skanning med, som ligger i uge 8. Havde den ikke været med, havde jeg sikkert nok valgt at betale en selv, da jeg ville føle det var 12 uger i uvished

Har man ikke været i behandling, koster det 500 kr, hvilket er billigt når jeg har har lagt mærke til hvad andre tager. Klinikken ligger i odense, og kan varmt anbefales.

Anmeld

2. december 2011

Stine C

babyone skriver:

Vi har været i behandling, så får en skanning med, som ligger i uge 8. Havde den ikke været med, havde jeg sikkert nok valgt at betale en selv, da jeg ville føle det var 12 uger i uvished

Har man ikke været i behandling, koster det 500 kr, hvilket er billigt når jeg har har lagt mærke til hvad andre tager. Klinikken ligger i odense, og kan varmt anbefales.

Vi er vist også kommet frem til at vi køber en scanning omkring uge 8. Der er et sted i Århus, der scanner for 400 kr. Det er kun 2D og der er kun afsat et kvarter, men mere har man vel ikke brug for så tidligt. Jeg mener, man kan vel nærmest ikke se andet, end at hjertet slår?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.