Hvornår fortæller I det til bedsteforældrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Stine C

Min kæreste og jeg er blevet enige om at invitere vores forældre (begge par) til middag og så fortælle den glædelige nyhed til alle fire på en gang. Det bliver når jeg er i 9. uge eller deromkring. Håber bare ikke man kan se det på maven inden

Jeg har tænkt på, at købe en bog (den hedder "til mit barnebarn" og er sådan en bedsteforældre skal udfylde om deres eget liv) og give en til hver. Jeg synes sådan set også, at det er en god idé at give et scanningsbillede eller lignende i en ramme. Men vi er gået væk fra alle de der ting og over til bare at sige det, for vi synes begge at det hurtigt kommer til at virke ret selvcentreret. At være gravid er det største i verden for de kommende forældre, men man skal passe på ikke at tro, at alle andre har det på samme måde. Ved I hvad jeg mener og hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

sarahjylland

Vores ved det men vi har også kun mandens

Anmeld

1. december 2011

Oenskebaby

Vi fortæller dem det juleaften tror jeg - ellers bliver det efter den selvbetalte scanning på mandag.

Min kærestes forældre bor dog i udlandet, og synes det er lidt fesent at fortælle dem det over tlf. så jeg regner med at vi venter med at sige noget indtil vi ser dem til jul...

Jeg har slet ikke lyst til at gøre noget voldsomt ud af det, gider ikke være i centrum. Ha ha. Og så frygter jeg svigerforældrenes reaktion, selvom det er helt ubegrundet. De bliver uden tvivl super glæde, men alligevel så... Ja....

Anmeld

1. december 2011

Stine C

Oenskebaby skriver:

Vi fortæller dem det juleaften tror jeg - ellers bliver det efter den selvbetalte scanning på mandag.

Min kærestes forældre bor dog i udlandet, og synes det er lidt fesent at fortælle dem det over tlf. så jeg regner med at vi venter med at sige noget indtil vi ser dem til jul...

Jeg har slet ikke lyst til at gøre noget voldsomt ud af det, gider ikke være i centrum. Ha ha. Og så frygter jeg svigerforældrenes reaktion, selvom det er helt ubegrundet. De bliver uden tvivl super glæde, men alligevel så... Ja....

Nej, jeg har heller ikke lyst til at være i centrum, så egentlig har jeg mere lyst til at fortælle det til meget få mennesker af gangen

Og vi har også overvejet juleaften, men dropper det igen, for juleaften skal ikke dreje sig om os (og det er også alt for meget opmærksomhed på en gang... )

Anmeld

2. december 2011

babyone

Vi regner med at fortælle det efter NF skanning, så er man, vi er ihvertfald lidt mere rolig.

Vi har har da snakket hvordan vi skulle overbringe nyheden, og det bliver heller ikke det helt store der blir gjort.

vi skal til familie fest først i janur på svigersiden, hvor vi skriver hilsen,  vores egen navne og blyp, eller i den still, så må de selv regne den ud.

Dog har jeg svært ved at skjule det allerede, det har sat sig hurtigt syntes jeg Må have de store vidde kjoler frem den næste måned

Anmeld

3. december 2011

Blirnokaldrigfru

Jeg tror vi fortæller det til bedsteforældrene efter scanning på onsdag, men først til resten efter nakkefold - hvis vi kan holde mund så længe! vi mistede sidste gang - lige efter vi havde delt nyheden - og det afholder mig fra at være for åben omkring det - men nu har vi set hjerteblink, så alt føles mere virkeligt og okay så ved ikke om jeg alligevel er for ivrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.