Lillepigens værelse :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Fru Aagaard skriver:

Tak

Ihh, hvor hyggeligt, vi forventer dog ikke at nå helt så langt ind i januar, hvis vi overhovedet kommer dertil, har for kort livmoderhals..

Men, ret sjovt

Når ja, okay hehe  Jeg har sukkersyge, så jeg bliver sat igang sådan lige pludseligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Fru Aagaard

MaleneJensen skriver:

Hvor er det yndigt, Rigtig pige værelse

Jeg er lige i gang med af rykke lidt rundt og gøre min piges værelse klar Vi bor nemlig i lejlighed hvor inde på hendes værelse står vores spisebord så Glæder mig til vi får hus så hun kan få sit eget

Men når værelset er færdig kan jeg lige smide et billede ind

Tak

Ja, det er hyggeligt at indrette værelser

Den store har også lige fået HELT nyt værelse, det er så lækkert og indrette og nusse om

Anmeld

1. december 2011

freiasmor

Fru Aagaard skriver:

Den er købt i Ønskebørn, vi har en der matcher vores barnevogn og lift, og manden er jo soldat - så der skulle en mil pusletaske til, HE LOVES IT - selvom det til en pige Vi fandt den i Ikast, som det eneste sted jeg har set den, sat ned fra 799,- til 199,- fra Gaia og Ko..

eeej hvor fedt, desværre bor jeg ikke lige i ikast eller i nærheden, men er da næsten nødt til at finde en selv for den er da så nice .. og manden herhjemme er os soldat så han vil nyde at have noget der er "ham"..

Anmeld

1. december 2011

Fru Aagaard

rikkeregnbue skriver:

Når ja, okay hehe  Jeg har sukkersyge, så jeg bliver sat igang sådan lige pludseligt

Spændende

Jamen, så det jo bare og vente og se

Min slimprop røg også i lørdags, 32+0... Pu ha.. Var sku lige ved at blive lidt nervøs, hun må gerne liiiige vente lidt

Anmeld

1. december 2011

Fru Aagaard

freiasmor skriver:

eeej hvor fedt, desværre bor jeg ikke lige i ikast eller i nærheden, men er da næsten nødt til at finde en selv for den er da så nice .. og manden herhjemme er os soldat så han vil nyde at have noget der er "ham"..

Sådan jeg arbejder da også i mili., men ikke nødvendigt for mig at tage det med hjem, men manden skal da også have sin ret

Tror sagtens du kan finde den på nettet ;D

Anmeld

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Fru Aagaard skriver:

Spændende

Jamen, så det jo bare og vente og se

Min slimprop røg også i lørdags, 32+0... Pu ha.. Var sku lige ved at blive lidt nervøs, hun må gerne liiiige vente lidt

Haha, ja okay  Jeg er 32+3 i dag og jeg synes egentlig bare godt at hun må komme nu

Anmeld

1. december 2011

MaleneJensen

Fru Aagaard skriver:

Tak

Ja, det er hyggeligt at indrette værelser

Den store har også lige fået HELT nyt værelse, det er så lækkert og indrette og nusse om

det er nemlig rigtig hyggeligt kan også gå flere timer om det og så kommer man på en ny ide man kan lave osv hehe Tror min kæreste er lidt træt af mig nogle gange hehe

Anmeld

1. december 2011

Fru Aagaard

rikkeregnbue skriver:

Haha, ja okay  Jeg er 32+3 i dag og jeg synes egentlig bare godt at hun må komme nu

Tålmodigheden og spændingen er så stor, at hun gerne må komme nu ja Men, de har jo bedst af at vente liiiige min. 4 uger, så jeg tilfreds

Anmeld

1. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Fru Aagaard skriver:

Tålmodigheden og spændingen er så stor, at hun gerne må komme nu ja Men, de har jo bedst af at vente liiiige min. 4 uger, så jeg tilfreds

Hehe ja,

Anmeld

1. december 2011

freiasmor

Fru Aagaard skriver:

Sådan jeg arbejder da også i mili., men ikke nødvendigt for mig at tage det med hjem, men manden skal da også have sin ret

Tror sagtens du kan finde den på nettet ;D

hehe præcis - jeg er selv godt nok kun med i hjemmeværnet men har da stadig uniform osv ! og holder det nu os bare helst væk fra mit hjem for ellers var alt vi ejede mili farvet ooog det lyster jeg ikke helt til hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.