Hurtig hjælp! Sove ude i regn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Henriette Aaby

Frøken J. skriver:

Tak for det de damer, så lader jeg hende stå Blæsten kommer ind fra siden af barnevognen, og har også sat en stofble for hullet i regnslaget, så hun skulle være pakket fint ind

At have en stof ble for åbningen skal du være obs på, for med regnslaget bliver hun lidt for lukket inde og hun får ikke nok luft ind, sagde min SP i tidernes morgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

Frøken J.

Henriette Aaby skriver:

At have en stof ble for åbningen skal du være obs på, for med regnslaget bliver hun lidt for lukket inde og hun får ikke nok luft ind, sagde min SP i tidernes morgen.

Nu har jeg gjort sådan at stofbleen kun dækker ca. ½-delen af åbningen, tror du det er ok? lidt under halvdelen.. Vil bare gerne skærme lidt mod den side vinden kommer fra

Anmeld

1. december 2011

Henriette Aaby

Frøken J. skriver:

Nu har jeg gjort sådan at stofbleen kun dækker ca. ½-delen af åbningen, tror du det er ok? lidt under halvdelen.. Vil bare gerne skærme lidt mod den side vinden kommer fra

Det forstår jeg godt Og ja jeg tror det er fint sålænge der bare kan komme lidt luft ind. Du kan jo tjekke hende lidt ofter end normalt.

Anmeld

1. december 2011

Frøken J.

Henriette Aaby skriver:

Det forstår jeg godt Og ja jeg tror det er fint sålænge der bare kan komme lidt luft ind. Du kan jo tjekke hende lidt ofter end normalt.

Det gør jeg automatisk, fordi jeg er hønemor. Haha Er nok ude at kigge en gang i kvarteret mindst 

Anmeld

1. december 2011

Henriette Aaby

Frøken J. skriver:

Det gør jeg automatisk, fordi jeg er hønemor. Haha Er nok ude at kigge en gang i kvarteret mindst 

He he jeg kan godt huske det... OG vi tjekker stadig vores knap 3 årig inden vi går i seng, trod vi kan høre hun snorker... Jeg tror ikke det bliver anderledes

Anmeld

1. december 2011

Frøken J.

Henriette Aaby skriver:

He he jeg kan godt huske det... OG vi tjekker stadig vores knap 3 årig inden vi går i seng, trod vi kan høre hun snorker... Jeg tror ikke det bliver anderledes

Det er nok den klassiske moderlige beskyttertrang! Hellere en gang for meget end en gang for lidt jo  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.