Hejpiger <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. december 2011

Anonym trådstarter

kan langevarrigende pletblødninger forhindre ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

kan langevarrigende pletblødninger forhindre ÆL?

Det tror jeg ikke? 

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det tror jeg ikke? 

men man siger jo at man ikke får ÆL når min bløder ?

Anmeld

1. december 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

men man siger jo at man ikke får ÆL når min bløder ?

Der er mange der pletbløder når man har ægløsning og når ægget sætter sig fat Der er forskel på pletblødning og mens-blødning, pletblødning er jo der hvor der ikke er meget blod og hvor det ikke rigtigt hænger sammen med mens eller noget

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Der er mange der pletbløder når man har ægløsning og når ægget sætter sig fat Der er forskel på pletblødning og mens-blødning, pletblødning er jo der hvor der ikke er meget blod og hvor det ikke rigtigt hænger sammen med mens eller noget

jeg pletbløder jo ikke bare i perioder .. jeg gør det hver dag? min krop er helt ude af balance ovenpå anvendt prævention, men virkningen er holdt op med at virke for mange uger siden og pletbløder stadig over det? men det har måske intet at sige? jeg har haft 6 dage eller sådan hvor jeg ikke blødte og der gik jeg virkelig til den (også på blødnings dagene) men specielt der havde jeg håb, kort efter pleblødte jeg! og håber forsvandt , men ja.. du siger man godt kan blive graivd selvom man pletbløder ligegyldig længden i perioden?

Anmeld

1. december 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

jeg pletbløder jo ikke bare i perioder .. jeg gør det hver dag? min krop er helt ude af balance ovenpå anvendt prævention, men virkningen er holdt op med at virke for mange uger siden og pletbløder stadig over det? men det har måske intet at sige? jeg har haft 6 dage eller sådan hvor jeg ikke blødte og der gik jeg virkelig til den (også på blødnings dagene) men specielt der havde jeg håb, kort efter pleblødte jeg! og håber forsvandt , men ja.. du siger man godt kan blive graivd selvom man pletbløder ligegyldig længden i perioden?

Tja, jeg har aldrig selv pletblødt, men du har jo stadig ÆL, så jeg tror godt du kan blive gravid?

Anmeld

1. december 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Tja, jeg har aldrig selv pletblødt, men du har jo stadig ÆL, så jeg tror godt du kan blive gravid?

wuuuhuuuuuuuu!! så behøver jeg ikke gå og vente i evigheder på den skal stoppe !!

Anmeld

1. december 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

wuuuhuuuuuuuu!! så behøver jeg ikke gå og vente i evigheder på den skal stoppe !!

Det tror jeg ikke Bare klø på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.